Hadehade Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Er på leting etter bil, og kjenner alfa Romeo frister veldig. Vet det kan bli problemer, men ser denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?engine_effect_from=110&body_type=3&mileage_to=198000&year_from=2005&price_to=100000&sort=0&number_of_seats_to=5&ref=fas&finnkode=49534024 Grei ut? Tror dere det blir mange dyre verkstedregninger på denne, i forhold til andre biler i denne prisklassen? Har ikke akkurat bilkunskaper å skryte av, så litt ærlige meninger settes pris på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Fin å se på, men etter det jeg har skjønt er det ganske mye feil på denne modellen. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvis tannstang alt er byttet slipper du unna med mange penger alleredet 159 kom jo i 06 så litt barnesykdommer er det, men du får gjøre litt research. Absolutt nydelig bil, ingen lager tøffere interiør etter min mening Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvis tannstang alt er byttet slipper du unna med mange penger alleredet 159 kom jo i 06 så litt barnesykdommer er det, men du får gjøre litt research. Absolutt nydelig bil, ingen lager tøffere interiør etter min mening Ser ikke helt hva som er så fantastisk med det interiøret det eksempelet der har dog. Prøv å slå av litt pga. regreim. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hvis tannstang alt er byttet slipper du unna med mange penger alleredet 159 kom jo i 06 så litt barnesykdommer er det, men du får gjøre litt research. Absolutt nydelig bil, ingen lager tøffere interiør etter min mening Ser ikke helt hva som er så fantastisk med det interiøret det eksempelet der har dog. Prøv å slå av litt pga. regreim. De flate panelene, med de runde målerne, stripene i skinnsetene og det fyldige dashbordet med dørpanelene som flyter i ett med. For ikke å glemme clusteret girspaken... hehe det treffer meg i hjerte, hvertfall Endret 3. juli 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Hadehade Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Får vel se hva det blir til. Blir for mye om jeg må betale verkstedregninger i løpet av 1 år som blir på høyde med verdien. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 En Alfa skal da ikke ha traktormotor! 1 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Slik som jeg har forstått det så er de "normale" feilene på denne bilen er oljesvetting fra tannstaget (som nevnt tidligere) og oljesvetting fra turbo og at frontruta kan løsne(?). Om det ser rimelig greit ut så er det ikke så mye å være obs på. Jeg forstår også at de fleste bilene som er solgt i Norge er Diesel, mens de bruktimportert er bensin. Se opp for hardt kjørte eksemplarer og styr unna disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå