luistheghost Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Gatelangs (1). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
-9123INGR Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Vakre trehus med stakittgjerder fremmer feriefølelsen! Hilsen Kirsten Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Det er så vakkert og gjennomført med ditt sikre blikk for komposisjon, bruk av lys og gode farger! Det er som å vandre inn i et nasjonalromantisk bilde. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Flott fotografert fint lys og fine farger vakkert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Takk til Kirsten, Walter og Kai Petter! @ Walter: Kompen er i grunnen såre enkel, jeg så rytmen og så var det gjort . Egentlig et ganske umulig objektiv for arkitektur, men det gikk bra med en del etterarbeid, - miljøet er jo skeivt og skakt så det holder. Vh. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Walter har vært her før meg så da må jeg hoppe etter Wirkola igjen for han har sagt det meste. Heldig at dette ble stående igjen. Jeg fulgte sendinga på NRK Sogn og Fjordane en tidlig morgen over internett borti India under brannen på Lærdalsøyri. Roar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Takk, Roar! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg