Joachim_F Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Gå fra vettet og spis mannskapet ditt i dette Cthulhu-inspirerte spillet.Utforskningseventyret Sunless Sea er ute på «early access» Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg skjønner ikke helt hva spillet går ut på, men ting som involverer Cthulhu er ofte god stil. Ble litt fristet til å lese mer om dette spillet her på steam sine nettsider. Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg kjøpte det da jeg liker konseptet godt. Er generelt ikke en fan av early access, men det får være en diskusjon for en annen tråd. Det jeg kan si om spillet er at det så langt har vært veldig morsomt. Det det går ut på i simple trekk er at du styrer et dampskip og skal ut å utforske en verden full av farer. Anbefales dersom du liker spill som FTL, rougelikes etc. Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg kjøpte det da jeg liker konseptet godt. Er generelt ikke en fan av early access, men det får være en diskusjon for en annen tråd. Det jeg kan si om spillet er at det så langt har vært veldig morsomt. Det det går ut på i simple trekk er at du styrer et dampskip og skal ut å utforske en verden full av farer. Anbefales dersom du liker spill som FTL, rougelikes etc. Grafisk minner det en del om Infested Planet. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Pass på. Det er en stor "krabbeliknende skapning med lysende tentakkeltupper" på dette screenshot'et: Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Prøvde det litt for et par dager siden, virker artig, men begynte dårlig for meg. Endte opp med å kaste bort masse drivstoff da jeg grillet mannevonde krabber. Lenke til kommentar
rhym Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Spillet støtter ikke oppløsninger over 1080p fant jeg ut litt for seint. Noe å ta i betraktning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå