AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvordan er det egentlig å ha en pulevenn? Anonymous poster hash: 4dcf9...4c5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvordan er det å ha en bil? 4 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Helt ok +, dersom det ikke blir følelser (noe som skjer fra tid til annen, og som pleier å ødelegge hele greia). Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvordan er det egentlig å ha en pulevenn? Anonymous poster hash: 4dcf9...4c5 Det er vel som å ha en kjæreste uten å gjøre kjæresteting - har tilgang på de fysiske sidene. Problemet er vel at det kan utvikle seg følelser og det er ikke så bra om det bare er fra ene parten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Tusen takk for svar! Men hvordan skaffer man seg en da? Gjerne enklest mulig... Og hvilke tanker har dere om å ha to eller opptil flere? Anonymous poster hash: 4dcf9...4c5 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) to-tre funker bra men det krever litt sjonglering på byen i helgene osv, man må være tydelig ellers kan du ende opp med 3 stykk på døra Endret 3. juli 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Og hvilke tanker har dere om å ha to eller opptil flere? At det blir med tanken, for de fleste av oss... Geir Endret 3. juli 2014 av tom waits for alice 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Og hvilke tanker har dere om å ha to eller opptil flere? At det blir med tanken, for de fleste av oss... Geir Hvorfor det? Anonymous poster hash: 4dcf9...4c5 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Det hadde ikke vært noe for meg. Jeg knytter meg altfor lett følelsesmessig og så hadde det ikke vært noe med flere på samme tid heller. Folk er ulike, men jeg foretrekker å være i forhold med en jeg har følelser for 3 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Folk er forskjellige. Noen holder seg til en partner mens andre har større behov og koser seg med to-tre partnere. Hvis du ønsker det sistnevnte, then go for it ;-) Enklest måte å få pulevenn på er vel å tilnærme deg litt mer seksuelt med jenter, så merker du fort om de er keene eller ikke. Viktigst er at du er klar med dine intensjoner. Leke med følelser er ikke kult! 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Som tidligere nevnt her, veldig praktisk. Helt til det blir følelser inne i bildet - da er det greit å bryte av, med mindre begge ønsker mer. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Og hvilke tanker har dere om å ha to eller opptil flere? At det blir med tanken, for de fleste av oss... Geir Hvorfor det? Fordi tilbudet ikke overstiger etterspørselen. Det betyr at skal du ha flere pulevenner, så må de også ha flere pulevenner enn deg, og så populært er det ikke. Selv om det kan virke sånn på internett. Geir 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Mja Geir, den matrisen der holder nok ikke vann Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Mja Geir, den matrisen der holder nok ikke vann Neivel? Geir Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 I wouldn't know.Det å "pule" er ikke for meg bare det enkle opplegget med å "finne seg en random ute på byen som du skal dele ditt kjønnsorgan med". Skjønner ikke hvordan folk får noe nytelse ut av det uansett.A.k.a kvantitet. Aaanyways... Glem nå ikke jevnlige tester for div. kjønnssykdommer Good luck Chuck Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) I wouldn't know. Det å "pule" er ikke for meg bare det enkle opplegget med å "finne seg en random ute på byen som du skal dele ditt kjønnsorgan med". Skjønner ikke hvordan folk får noe nytelse ut av det uansett. A.k.a kvantitet. Aaanyways... Glem nå ikke jevnlige tester for div. kjønnssykdommer Good luck Chuck Gunnen til at du skaffer deg en pulevenn er nettopp fordi du IKKE vil dra med deg randoms hjem fra byen. Du vil ha en "kjæreste i senga", men ikke utenfor. Ingenting random her frøken. pass på å teste deg selv du også Endret 5. juli 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Det beste er å få jenten til å foreslå det selv. Du finner en jente som er interessert i deg, du sier at du ikke er interessert i noe seriøst -->jenten innser at eneste måten å være med deg er som pulevenn. -->Du har en ny pulevenn. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 LOL, å ha sex uten følelser er som å drikke øl uten alkohol. Greitt nok å ha en pulevenn, men å kynisk forlange at man ikke vil ha no mer enn det er et urimelig krav. Hvis sexen er så bra, og dere fortsetter å være pulevenner, hvorfor ikke bare gjøre no mer ut av det? 3 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Det beste er å få jenten til å foreslå det selv. Du finner en jente som er interessert i deg, du sier at du ikke er interessert i noe seriøst -->jenten innser at eneste måten å være med deg er som pulevenn. -->Du har en ny pulevenn. Litt for kynisk og usympatisk metode for meg, men ser helt klart appellen. God erfaring med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå