Espp Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hei. Har lenge ønsket meg en stasjonær og har egentlig bare ventet på at vi skulle flytte sånn at jeg slapp å drasse den med meg (og plassmangel der vi har holdt til). Nå har vi flyttet og jeg kom over denne annonsen når jeg så i en annen post her inne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49677585 For meg virker dette som et veldig godt kjøpt, men jeg er ikke helt inne på hva som er bra eller ikke. Tenkte å bruke rundt 10-14k på PC. Så mitt spørsmål er egentlig bare om jeg burde slå til på dette eller om det er noe nytt som jeg heller burde bruke pengene på? Takk for svar Endret 3. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 XFX 750w har man ikke mye å gå på ved f.eks overklokking av CPU og GPU. Ville heller vurdert 780 TI eller 770 som midligtidig skjermkort. SSD diskene og harddisken var ikke mye å skryte av hadde heller kjøpt nytt der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 XFX 750w har man ikke mye å gå på ved f.eks overklokking av CPU og GPU. Ville heller vurdert 780 TI eller 770 som midligtidig skjermkort. SSD diskene og harddisken var ikke mye å skryte av hadde heller kjøpt nytt der. Er ikke helt der at jeg skal overklokke med en gang. Kan godt hende jeg blir å gjøre det etter en stund, men da er del vel bare å bytte PSU? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ja, særlig om den skulle være noen år gammel. Seasonic X-Series, KM 80 Plus Gold Netzteil - 850 Watt SS-850KM-F3 eller Corsair 850W RM series er vel bedre å kjøpe brukt i så fall. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Enig med LMH1, kjøp nytt om du har rundt 12 lapper å bruke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Enig med LMH1, kjøp nytt om du har rundt 12 lapper å bruke. Okei, da gjør jeg heller det! Takk for svar. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Vet ikke om det er mest kosher å fortsette denne tråden da for samtalen om ny PC eller om du burde lage ny tråd, men jeg kan i det minste droppe inn et alternativ: Define R4 Mini, som da er en mATX løsning som gjevnt over skal være god verdi, for ikke å nevne ganske fornøyelig enkel å bygge. Endret 3. juli 2014 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå