Niklasp Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ny avtale med Audi, Jeep og 7 andre produsenter.Apples CarPlay kommer til enda flere biler Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Blir interessant å se hvor tett disse "OS'ene" knytter brukeren til de respektive økosystemene, og på hvilken måte. Det vil i så fall bety at man må vurdere hvilke økosystemer man ellers benytter før man kjøper bil. Det vil trolig fungere godt, men jeg tror ikke det nødvendig vis er en veldig god løsning, med mindre man selv kan velge hvilket OS, eller rettere sakt økosystem man ønsker å benytte på sin bil, og ikke minst at man har mulighet til å endre på dette senere. 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Nå har jo Audi gått inn i en avtale med Google om å bruke Android Auto også, så det ser ut til at Audi kan bruke både Google og Apple sitt system. Bra dette. Dette gjør at folk lettere kan velge det systemet som passer best for dem. Endret 3. juli 2014 av Vindicator 2 Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Kan nok være litt ødeleggende om de er for integrert. Jeg kjøper aldri en bil som er låst mot aPple. 3 Lenke til kommentar
Thomas-fisk Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hvordan er det visst jeg kjøper en bil med Android Auto da? Vil det være mulig å bruke en iPhone eller en mobil med Windows Phone? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Nå som siri aktiveres med å si "Hey Siri" når hun er på strøm, og telefonen er koblet opp via bluetooth så er det så integrert som jeg ønsker det. Bilprodusentene bør heller tilrettelegge for at smarttelefonene kan knyttes nærmere opp mot bilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg