BeFs Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja, så var det påtide med vinter overklokking's projekt. Kaldt vær ute er et kjempe plus! Jeg har planlagt å klokke serveren min så langt det går. Specs: Intel P4, 2.4Ghz PC533 (Boxed vifte :-? ) Abit BD7II Hovedkort. 512MB Twinmos DDR-PC2700 --- Okey, en av idè'ene mine er å enten trekke et kobber-rør igjennom et vindu til å spy kaldluft inn i kabinettet. Da serveren står på kottet er ikke dette noe problem. Eller har jeg kansje tenkt å sette serveren på terrassen. - Men.. Kondens? Jeg vil ikke ha noe kortslutting her i gården. Kom med ideèr og innspill! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 spytte kald luft inn i varmen bare må bli kondens.. fram med vannkjølinga og radiatoren ute... ern ern.. like greit å hoppe i det først som sist ikke glem å isoler vannslangene/rørene for minst mulig temepratur tap mellom radiatoren og maskinen da Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hmm.. Hva med et tynt lag med silicon over hele hovedkortet, skjermkortet + andre kort.. Hadde det funket kansje? Da kommer jo kondensen oppå siliconen. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 vil det ikke bli J**lig varmt på HK da? varmen kommer jo ikke ut gjennom silikonen.. så tror ikke du får noe bedre resultat av den grunn.. er jeg helt på jordet ? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Da hadde nok et lag med tinn over hele hovedkortet fungert bedre og det funker ikke bra... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 sett pcen med sida til et vindu, opne kabinettet og vinduet, la den stå litt, boot og klokk! Lenke til kommentar
Choo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tenk på alle de små hvite fallskjerm jegerne som gjerne vil inn i maskinen din *grin* Du kunne jo sette en vifte (Bord vifte) til og prøve å blåse de ut igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå