freddy922 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hei, jeg er en mann på 21 år. Ganske sikker på jeg blir dumpet i løpet av de neste dagene, og veldig sikker på at jeg egentlig fortjener det grunnet flere ting. Jeg og kjæresten har nettopp gjennomgått en spontanabbort, jeg burde stillt mer opp for henne enn det jeg gjorde under svangerskapet. Nå er hun mye syk og er usikker på om hun vil gi meg flere sjanser. Hvordan kan jeg bevise for henne at jeg fortjener dette? jeg nekter å gi slipp på henne og jeg har fått flere sjanser tidligere. Det jeg egentlig lurer på, fortjener jeg dette? Når hun hadde spontanabbort var hun i Oslo og jeg var i Bergen, fikk dermed ikke sett henne før dagen etter. En gang tidligere havnet hun også på sykehus midt på natten etter at jeg hadde vært hos henne hele kvelden, men jeg var veldig trist så jeg gikk på fylla for å klarne tankene. Når hun ringte var jeg ikke veldig tilstede i tlf og jeg var veldig trøtt! husker ikke at jeg snaket med henne. HVa kan jeg gjøre for å få henne tilbake? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Du kan være deg selv, og gjøre det du føler er riktig. Hvis det er slik at du ikke fortjener henne syns jeg du skal slippe henne ut i havet igjen, klar til å bli fisket opp av noen som tar vare på henne. Min mening, ingen fasit. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Prat med henne, forklar henne hva du føler. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Er det alt du har gjort mot hun bare siden du nå er redd for at det er over? Og det er opp til henne om du fortjener flere sjanser med hun, ikke deg. Og hvis hun ikke ønsker å gi deg flere så bør du respektere det. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Gå på fylla for å klarne hodet? 3 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 du kan ikke gjøre noe, du er den du er, å tro at man skal "forandre" seg som person funker ikke, eneste du kan gjøre er å bli eldre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Fikk en kaffekopp av mamma til bursdagen for noen år siden, der står det "du er ikke det du sier, du er det du gjør". Du kan ikke fortsette å "love" kjæresten din at du stiller opp og tar ansvar hvis du ikke viser det med handling. Kanskje er du heldig og får en ny sjanse som du kan gjøre alvor ut av, eller kanskje har hun fått nok. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Han må vel begynne med å forklare hva han føler og så bevise at han mener det, vise med både ord og handling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå