CAM_83 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hei. Som dere ser på bildet, så er det mange skjulte rader i dokumentet jeg skal redigere. Jeg får dem ikke frem ved å merke rute 7 og 758 og trykke "Ta frem".Noen ideer? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Prøvde på OO, og der merket jeg hele radene, så høyreklikk og "vis" Funket ok.. Så prøv å merk radene.. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hvis det PROuser skriver ikke fungerer, ctrl+a og copy paste alt i et nytt dokument? også sjekk om noen har satt row-heigh til 0 ved å merke rad 7 til 785 og formatere radene til whatever høyde du vil ha. edit nr 2: sjekk om radene er frosset også. tror ikke du kan ta de frem hvis de er frozen og hidden, men usikker. Endret 3. juli 2014 av liealot Lenke til kommentar
CAM_83 Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Ja. Dette er jo litt flaut: Problemet var at den sto med et filter i en kolonne helt til høyre.Derfor også den blå fargen på radnummerene. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 ah, filter. seff! det løste seg iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå