vidarl Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er ikke bare Elkjøp som har levert for tidlig. Jeg fikk min fra Lefdal i går. Jeg har aldri hatt Windows Phone før, men har aldri vært superfornøyd med Android, så tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Så langt er jeg veldig fornøyd, både med telefonen, men også Windows Phone. 1 Lenke til kommentar
inside_446653 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Får vi se en test av herligheten etter hvert? Regn med det Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er ikke bare Elkjøp som har levert for tidlig. Jeg fikk min fra Lefdal i går.Elkjøp = Lefdal Samme eier. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Hvis noen av dere som har denne bruker exchange på jobb, kan med outlook på winphone søke i møterom som ligger på exchangeserver og klarer å booke møterom via winphone?Jeg har en Nokia Lumia 920 med Windows Phone 8.1 og benytter Exchange. Jeg får søkt opp og booket møterom som ligger på Exchange via denne. Endret 4. juli 2014 av indahla Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Steike for noen heldiggriser! 3 dager igjen arghhh. Trenger den og tapmap når jeg skal på bilferie snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er ikke bare Elkjøp som har levert for tidlig. Jeg fikk min fra Lefdal i går.Elkjøp = LefdalSamme eier. Samme nettside også. Erstatt elkjop.no med lefdal.com i URL'en, så kommer du ofte til same produkt. Nyttig hvis du vil sammenlikne priser. Lenke til kommentar
vidarl Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er ikke bare Elkjøp som har levert for tidlig. Jeg fikk min fra Lefdal i går.Elkjøp = LefdalSamme eier. Samme nettside også. Erstatt elkjop.no med lefdal.com i URL'en, så kommer du ofte til same produkt. Nyttig hvis du vil sammenlikne priser. Jeg vet det er samme eier, men i dette tilfellet hadde Lefdal leveringsdato 3.7, mens Elkjøp hadde 10.7. Dagen etter jeg bestilte fjernet Lefdal forventet leveringsdato. Lenke til kommentar
fri7zer Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Husker de klarte å gjøre det samme når spillet Call of duty, modern warfare 3 kom ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Da har jeg bestilt en oransje en og.. får da bare håpe at jeg ikke angrer på fargen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Da har jeg fått telefonen.. dette var en ny verden fra den gamle Er så langt strålende fornøyd. Men jeg må legge til at oransje fargen var noe mer oransje enn jeg så for meg.. de har ikke spart på kruttet der nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg