Gå til innhold

Trenger hjelp til et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO kort

Pufhead

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 256MB skjermkort jeg har STORE problemer med det når jeg spiller eller no som hellst blir allt gort om og opløsniga blir til 800x600 og grafiken blir stripete og ser ikke PC musa mi på skjermen :cry: hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm... når jeg spiller Warcraft så klikker allt på skjermen og så går den ut på skriveborde og inn på spille og allt blir svart hvit med store grå striper over skjermen har hent 5 ganger i løpet av 2 timer hva er det som skjer?? skjermkorte er ikke mere en 2 månter gammelt

Lenke til kommentar

Og evt. putter inn et komma eller et punktum i ny og ne. Da unngår du kanskje en misforståelse for mye ;)

Det kan hende at du f.eks. har et program som ligger i bakgrunnen og forstyrrer. Hadde et lignende problem når jeg så film en gang. Prøv å last ned Adaware 6.0 (eller nyere / tilsvarende) for å se om du har mye spam på pcn.

annet er jo selvfølgelig å oppdatere skjermkortdrivere (catalyst 3.8 / omega), chipset drivere, kjøre windows update ecy.

en annen ting: vær litt tålmodig. Når du poster en reply kl. 22:00, og klager over at ingen gidder å hjelpe deg kl 22:06 og 22:08, er det jo ikke rart at folk lar være å hjelpe av ren frustrasjon.

Lenke til kommentar
greit da må jeg sende det inn da for jeg får jo ikke no hjelp her da! :(

Det er beklagelig hvordan lekepolitiet er i ferd med å gjøre om den gemyttlige tonen i dette forum til noe så elitisk og lite vennligsinnet som det jeg leser over.

Til trådstarter (som med denne tråd skrev sitt TRETTENDE innlegg): jeg sender deg en PM der jeg skal prøve å hjelpe deg både med retningslinjer for forumet så vel som ditt problem med skjermkortet.

Dette forumet er forøvrig generelt sett et hyggelig sted å være...

Lenke til kommentar
det hvet jeg ikke fikk en fyr til og hjelpe meg med driverene og det se og jeg har ikke rørt noe uten og klikke hellt hehe

så du har innstalert nye drivere !

gå inn på innstilling på grafikkortet ditt,der ser du avansert.trykk på

"smargart"og prøv med agp x4 og fastskriv av..

vet jo ikke om dette vil hjelpe deg,men du kan jo prøve dette.

synes det er synd at enkelte må kritisere andre fordi noen

har litt skrivevansker(vet selv hvordan det svir)

Lenke til kommentar

huuuu.... hva er det for noe feil med denne posten da, ser ikke noe galt i at en fyr spør om hjelp til et radeon 9800 kort.

Er jo ikke akkurat DE STORE OVERSKRIFTENE MED MANGE !!!!!!!!!! OG HJELP MEG!!!! HJELP MEG!!!!!! HJELP!!!!!!

det kan da vel gå ann å bruke hue littegrann. syns da virkelig ikke at den topicen var utafor.

får unnskylde at det ikke har noe med topicen å gjøre men kunne ikke si jeg skjønte det der.

skal foresten si meg enig i at å mobbe pga skrivefeil er HELT utafor, det er ting som er helt unødvendig.

Lenke til kommentar
huuuu.... hva er det for noe feil med denne posten da, ser ikke noe galt i at en fyr spør om hjelp til et radeon 9800 kort.

Er jo ikke akkurat DE STORE OVERSKRIFTENE MED MANGE !!!!!!!!!! OG HJELP MEG!!!! HJELP MEG!!!!!! HJELP!!!!!!

det kan da vel gå ann å bruke hue littegrann. syns da virkelig ikke at den topicen var utafor.

får unnskylde at det ikke har noe med topicen å gjøre men kunne ikke si jeg skjønte det der.

Du tror ikke kanskje at en moderator har vært innom og "forandret" på topic siden folk hylte og bar seg?

Lenke til kommentar

tror vel bare på det jeg ser jeg :D

Ok, så er den blitt forandra da, men syns fortsatt det er litt dumt at alle skal skrike ut om en topic-overskrift som kanskje ikke er helt og fullt etter boka.

Kan man ikke overlate sånt til de som har noe si om det, moderator, admin etc. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...