Gå til innhold

Betaling ved SMS - sperret?


Anbefalte innlegg

Heihei!

I Mai måtte jeg sende en SMS til Russeservice for å registrere meg for den veldig nødvendige "russelappen", og for å gjøre det måtte jeg og ringe mobiloperatøren min for å fjerne en sperre som hindret meg i å betale de vesle kronene det kostet å registrere seg. De fjernet sperren, og alle andre sperrer, men det var fortsatt ingen hell. Siden da har jeg ringt de flere ganger og maset om at det ikke er som det skal, og at jeg ikke kan betale noe som helst.
Jeg har tester på flere tjenester, og ja, jeg har skrudd telefonen av og på. Har fått ny telefon siden da.

Hjelp? Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjøp deg et SIM-kort til 29 kr på butikken.

Hvordan vil det hjelpe? Sorry, jeg kan ingenting :huh:

 

 

Du kjøper et SIM-kort uten sperre for premium tjenester, putter det i telefonen din ser om det fungerer, fungerer det ikke er det telefonen din, sette simkortet i en annen telefon, løst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg anbefaler deg å kjøpe et kontantkort fra Telenor eller Netcom og sette det inn i telefonen når du skal kjøpe ting via mobilregningen. Det kan spare deg for enormt mye trøbbel. Bussen går nå, så jeg rekker ikke si mer.

 

Det er en ganske slu gjeng der ute som er ute etter å tømme ringesaldoen din med piss (du leste feil, jeg mener svindel). Det vitner om en tvilsom forretningsførsel når Russeservice skal ta betalt for registrering. I know, jeg har hatt to russ i huset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...