tuppenballe Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei.Har vært medlem i rødekors i en stund og gitt et månedlig beløp. Men nå har jeg blitt fulltidsstudent og støtter flere organisasjoner som jeg verdsetter mer. Derfor må jeg desverre avslutte medlemskapet, men vet ikke hvordan jeg går frem. Har sendt dem mail, men får ikke svar.Er det noen av dere som vet hvordan jeg går frem?_Dats Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei. Har vært medlem i rødekors i en stund og gitt et månedlig beløp. Men nå har jeg blitt fulltidsstudent og støtter flere organisasjoner som jeg verdsetter mer. Derfor må jeg desverre avslutte medlemskapet, men vet ikke hvordan jeg går frem. Har sendt dem mail, men får ikke svar. Er det noen av dere som vet hvordan jeg går frem? _Dats Får du faktura? Det er vel ikke sånn at du absolutt må betale den. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Send epost til [email protected] samt ikke betal faktura så ordner det seg helt sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå