Netj Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei! Lenge siden siste Det er spørsmål igjen! Jeg jobber i Oslo i IT avdelingen nå , og jeg trives her. Men jeg tenker om å ha noe videre utdanning og så. Jeg har master utdanning allerede i informasjon teknologi, så vil ha noe kurs i operasjon eller økonomi hvis mulig. Jeg kjenner bare BI ha noe deltid/kveld kurs men det er veldig dyr. Er det deltid/kvled kurs og så i andre skole, som UIO ? Takk Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Det er jo ingen svar her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ta enkeltemner ved UIO og studer ved siden av på egenhånd? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Master i it-ledelse på UiO, kanskje? Endret 3. juli 2014 av the_last_nick_left 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Ta enkeltemner ved UIO og studer ved siden av på egenhånd? Jeg tror at jeg skal prøve det Registere seg nå og søk hvis det er ledig plass etterpå http://www.uio.no/studier/opptak/enkeltemner/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå