Christian Thork Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Heia, Jeg fikk mobilen (sony xperia z2) 2000kr billigere fra Telenor igjennom abon. Da vil jeg gjerne ha et kort jeg kan bruke i mellomtiden og heller sette det i server pc`en når 800Serien kommer ^^ Kan et 270X brukes til blant annet Bf4, Gta 5 greit? Eller er et 760 et bedre valg mtp at Ubisoft sine spill hater Amd. Ser etter et kort til rundt 1800kr Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Ja, et 270X vil klare det helt fint, sannsynligvis bedre enn du tror. Endret 2. juli 2014 av N o r e n g 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Ja, et 270X vil klare det helt fint, sannsynligvis bedre enn du tror. Håper det ^^ Fant et 280X på brukten til 1800kr med fri frakt. Sendte en mail til fyren. Så får jeg prøvde AMD, Blir ikke så mye spilling siden det er sommer, Med sol og båt. Men greit å ha noe jeg kan spille når jeg først spiller :=) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Fant et 280X fra XFX med XFX`s kjøler, Men vanilla clocks. 1550kr inkl frakt er vel en greit pris? Faktisk første gang jeg kjøper brukt. Hadde dere forskudd betalt? For han sin del så er det mulig med finn`s betalings garanti. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Så vidt jeg vet er det en ganske dårlig kjøler. har du lest tester om den? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Så vidt jeg vet er det en ganske dårlig kjøler. har du lest tester om den? Lest litt, Men til 1550kr så skal jeg ikke klage Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Da er XFX 280X kortet mitt klar til å sendes til meg og håper det blir et greit mellomkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå