Dakvi Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Hva anser du som din beste / mest positive egenskap? Jeg kan starte med det at jeg ser på meg selv som vennlig og tilgivende. Endret 2. juli 2014 av Dakvi 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Min mest beste egenskap er at jeg er en dyktig korrekturleser. 3 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Får ofte høre at jeg er veldig blid og utadvendt. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Etter tilbakemelding fra andre får jeg høre at jeg er god til å lytte, og skjønner mye uten at de egentlig har sagt så mye. Endret 2. juli 2014 av Mr. A Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Min beste egenskap er at jeg ikke har behov for å dele akkurat det med noen. Paradoks... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 At jeg kaller en spade for en spade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå