AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 På slutten av sommerferien kommer værdens søteste jente her jeg bor. Hun bor et stykke vekke og vi snakker sammen på Facebook etc. Men hun flytter ut av norge til Italia neste år, så dette er liksom siste gang vi "henger i lag" og jeg må si jeg er blitt en smule betatt. Lurte på om jeg kanskje skulle spørre henne ut på middag eller noe.Vi er begge over 18 så voksne mennesker.Takk på forhånd, Petter. Anonymous poster hash: c2e72...c3f Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Er da ikke noe i veien for at dere kan finne på noe. Hva med engangsgrill ute en plass dersom det er fint vær? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Så planen er å bli forelska rett før hun flytter vekk? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg vil bare si at det anbefales IKKE å innlede et forhold med jenta like før hun reiser. Det vil ødelegge hennes tid i Italia med å gå og savne og deale med deg, pluss at du selv får en miserabel tid fremover siden du ikke får sett henne. Det er bedre å skilles som venner enn kjærester, tro meg. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Tror dere har rett med Kjæreste greia. Tror jeg heller vil satse på og avslutte det som ett veldig godt vennskap. Anonymous poster hash: c2e72...c3f Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 La det Være med vennskap, ikke overraske henne med prat om følelser like før hun drar. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Så planen er å bli forelska rett før hun flytter vekk? Høres ut som en god oppskrift på selvpining, ja. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg hadde i det minste forsøkt å fått en smak av de sukkerveggene før hun flytta. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg hadde i det minste forsøkt å fått en smak av de sukkerveggene før hun flytta. Vet ikke helt hva du mener med sukkervegger men antar du mener sex, nei er ikke helt gira på det. Spare meg til ekteskapet. Anonymous poster hash: c2e72...c3f 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå