lysbringer Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei sann! Jeg kom ikke inn paa bjerke som jeg onsket, men jeg ligger paa 39 plass paa vente listen. Tror dere jeg kommer inn paa andre eller tredje inntaket? Og naar er andre og tredje inntaket? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Finner du noen tall på hvor mange "restsøkere" som kom inn i fjor da? Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg vet ikke hvordan jeg finner det ut :/ Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Tror du kan komme inn på tredje inntaket, tviler på andre. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Nar er 3 inntaket? Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det er vel et "løpende opptak" på flere måter, men en uke inn i skoleåret ca. bare pass på og følg med! Hør gjerne med rådgiveren på skolen ang. plassen. Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg vetikke hva jeg skal gjore, jeg er kjenpe nervos!! Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Er det sannsynlig at jeg kommer inn da? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Nå tror jeg flere her begynner å bli lei av å svare på det spørsmålet. Det er tredje gangen du stiller akkurat samme spørsmål, og svaret er forsatt det samme. Det er ingen som vet sikkert om du kommer inn eller ikke. Det er uansett ingenting hverken vi eller du får gjort. Finito. 5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dette vil variere, og det er umulig å svare på. Jeg har stått som nr 50 på venteliste, og kommet inn. Jeg har samtidig stått som nr. 1, uten å komme inn. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Vi vet dessverre ikke så mye mer enn deg, det er bare å vente og se. Endret 2. juli 2014 av StilleVann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå