d'espresso Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Skal på en tur rundt omkring i Europa neste uke, og vurderte en stund å kjøpe en GPS fra Garmin eller TomTom.. Så slo det meg, hva med en app for offline navigering? Så nå har jeg lastet ned NAVV med kart over Vest-Europa (dekker alle landene vi skal til), samt Sygic, med kart over hele Europa. Så jeg har testet litt i dag, og liker Sygic godt. Skrudde av alt av nett, og det fungerte fint med stemmenavigering og allting.. Så kommer (det muligens dumme) spørsmålet; koster offline navigering noe som helst når man er i utlandet? Disse (a)GPS-signalene som blir brukt for å finne ut nøyaktig hvor jeg befinner meg, er det ingen kostnader knyttet til disse? Og, om det er noen her som er kjent med Sygic; vet noen hvordan jeg søker direkte på POI (Point of Interest) i nærheten av meg? Nå må jeg velge land, velge by, så skrive adresse.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det er ingen kostnader knyttet til dette. Ved bruk av offline kart er all kartdata installert på telefonen og det eneste den trenger er GPS-signaler for å finne ut hvor den er. GPS er gratis og medfører ingen kostnader. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Tusen takk! Strålende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå