Ida Oftebro Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Ny gigant skal utfordre Telenor i bedriftsmarkedet.Ventelo solgt til Phonero Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Der jeg jobber, har vi nå endelig kommet oss ut av kontrakten med Phonero. en søppelleverandør for oss som er mye ute på farten.Elendig dekning, stadige brudd ute i distriktene.Ser frem til å starte opp igjen med Telenor til høsten, det bare fungerer. Endret 20. august 2014 av TheMuck 2 Lenke til kommentar
Yihaa Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Uhm, du er klar over at den dekningen du har hos phonero nå, er den samme du vil ende opp med hos telenor ? dekningskartet til telenor og phonero er det eksakt samme. 1 Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Uhm, du er klar over at den dekningen du har hos phonero nå, er den samme du vil ende opp med hos telenor ? dekningskartet til telenor og phonero er det eksakt samme. Phonero bruker reservenettet til Telenor. Jeg har Telenor på prvat-telefonen og Phonero på jobb, tro meg det er ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg