banansplitt™ Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Har en Peugeot Looxor 50 2003-scooter som har stått i garasjen noen år. Tenkte å kvitte meg med denne nå, men spørsmålet er hvor mye kan jeg egentlig få for den? El-starten fungerer ikke og kick-starten er brukt så mye at den "skiva" som tar imot kraften fra kickeren er slipt i stykker, så det er ingen tvil om at scooteren må på verksted. Jeg ønsker å selge den som den står nå, spørsmålet er; hvor mye kan jeg få for den? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Har en Peugeot Looxor 50 2003-scooter som har stått i garasjen noen år. Tenkte å kvitte meg med denne nå, men spørsmålet er hvor mye kan jeg egentlig få for den? El-starten fungerer ikke og kick-starten er brukt så mye at den "skiva" som tar imot kraften fra kickeren er slipt i stykker, så det er ingen tvil om at scooteren må på verksted. Jeg ønsker å selge den som den står nå, spørsmålet er; hvor mye kan jeg få for den? 2-3000 sånn som den står nå hvis alt annet enn kick og el-start fungerer. Men hvis du gidder å fikse kicken kan du potensielt få 5-6k. og den blir mye lettere å selge Hadde du solgt den for rundt 1 måned siden kunne jeg kjøpt den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå