Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Selge Peugeot Looxor 50 2003 - hvilken pris?

Anbefalte innlegg

Har en Peugeot Looxor 50 2003-scooter som har stått i garasjen noen år. Tenkte å kvitte meg med denne nå, men spørsmålet er hvor mye kan jeg egentlig få for den? El-starten fungerer ikke og kick-starten er brukt så mye at den "skiva" som tar imot kraften fra kickeren er slipt i stykker, så det er ingen tvil om at scooteren må på verksted. Jeg ønsker å selge den som den står nå, spørsmålet er; hvor mye kan jeg få for den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Peugeot Looxor 50 2003-scooter som har stått i garasjen noen år. Tenkte å kvitte meg med denne nå, men spørsmålet er hvor mye kan jeg egentlig få for den? El-starten fungerer ikke og kick-starten er brukt så mye at den "skiva" som tar imot kraften fra kickeren er slipt i stykker, så det er ingen tvil om at scooteren må på verksted. Jeg ønsker å selge den som den står nå, spørsmålet er; hvor mye kan jeg få for den?

2-3000 sånn som den står nå hvis alt annet enn kick og el-start fungerer. Men hvis du gidder å fikse kicken kan du potensielt få 5-6k. og den blir mye lettere å selge :) Hadde du solgt den for rundt 1 måned siden kunne jeg kjøpt den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...