Walter_S Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Test på kamera + objektiv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Synes nå ikke dette var så håpløst:-) Fin effekt av sola og fine farger som står til hverandre. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Takk for kommentar, Pentaxen. Når jeg skrev "håpløst" så mente jeg selve fotosituasjonen, ikke resultatet. Det jeg mente var at bildet i utgangspunktet var dødfødt fordi kontrastene var så til de grader store (jeg så omtrent ingenting i søkeren), men forbausende nok ble resultatet brukandes og kameraet klarte seg bra . :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Takk for kommentar, Pentaxen. Når jeg skrev "håpløst" så mente jeg selve fotosituasjonen, ikke resultatet. Det jeg mente var at bildet i utgangspunktet var dødfødt fordi kontrastene var så til de grader store (jeg så omtrent ingenting i søkeren), men forbausende nok ble resultatet brukandes og kameraet klarte seg bra . :o) Mvh, Walter Du fikk i hvert fall et bra resultat:-) Har K-30 m/18-135 selv, og er overasket over hvor gått de klarer seg. 18-135 er et litt utskjelt objektiv i enkelte kretser, men jeg er veldig fornøyd:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg