Odd Arve Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Driver å mekker meg vannkjøling da den forige blokka gikk till Hel#### Jeg har kjøpt en pumpe en eheim på 600 l/t.Jeg har en radiator(varmeregister fra en mercedes benz).Jeg driver å funderer på hvordan jeg skal lage blokka.Jeg har kobber,men er litt usikker på designen på den.Jeg har planer om å borre med vanlig søyleborr flere hull nedi blokka og lage et eller annet design noe ala dette: http://www.overclockers.com/tips1051/index03.asp Lurer litt på bredde på kanal,valg av borr og hvordan jeg skal feste på nippler på toppen på blokka.Hvordan kan jeg foreksempel lodde på nippler.Kan noen forklare enkelt fremgangen på dette.Tar også imot andre gode tips generelt om vannkjøling. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Odd Arve, sjekk mail.... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 får å feste nipplene burde du nesten gjenge opp hullene, men de gjenge tappene går man vanlighvis ikke i vanlige butikker(?) edit: skrue nå ble jeg nysgjerrig Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvorfor ville du ikke skrive det her skrue? da får jo fler lese det og færre spør Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har en mistanke om at svaret kommer på forsiden av Overklokking.no om kort tid... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Mye sant i det ja! Men en vel så vesentlig årsak er at jeg foreløpig ikke kan legge ut bilder i tråden, sånn på sparket i alle fall. Bildet som Odd Arve har fått, viser vel ikke så mye annet enn en omtrentlig lik vannblokk som han tenker på, som jeg lagde i fjor tror jeg det var. Eller var det i forfjor? Men jeg brukte nok en litt annen og veldig spesiell løsning for å feste niplene enn hva han har tenkt, i tillegg til at min blokk har plexitopp. Ellers tok jeg meg den frihet å henvise til Loddeguiden, som sikkert kan være til hjelp for ham. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå