Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dab+ på nyere intregrert anlegg

M-J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Hadde service på min fokus for ikke veldig lenge siden, og da reklamerte de med at det har kommet dab+ moduler til fokus og mondeo.

Jeg så ikke veldig nøye på lista over støttede mondeo'r, men de hadde fokus mk3 og nyere på lista. Jeg vil derfor anta at mondeo mk4 også er støttet.

De skulle ha litt over 3 laken for jobben og modulen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei å takk for svar. Tror ikke det er bare bare å bytte til en random 2 din spiller. Den er koblet mot handsfree og "kjørekomputer" (coonvers+) tror jeg hører med selger på bilia der jeg kjøpte bilen om han kan gi meg en fornuftig pris.

Anvrer som ei bikkje på at jeg ikke tenkte på dette før kjøp og forhandlet meg frem til en deal

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det er et valg hver enkelt må ta. Personlig beholder jeg FM frem til det slukkes, og regner med at live streaming av radio over mobilt datanett har overtatt for DAB innen den tid.

Lenke til kommentar

Greit nok med streaming så lrnge jeg er i Norge men ellers blir det fort dyrt. Er en del kanaler jeg savner og lydkbaliteten er også en del bedre på dab. Og vente på neste steg i teknologien kan mam gjøre til evig tid da det alltid vil komme noe nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...