M-J Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei har ene mondeo 2011 som jeg ønsker. Dab+ til. Her nytter det ikke å bytte spilleren. Har lyst til å gjøre dette så pent og diskret som mulig. Så et adapter som kobles i sigaretttennerutak er egentlig uaktuelt. Her sett litt på http://www.torshovbil.no/tiny-audio-dab-adapter-med-fjernkontroll Og det virker kanskje som et godt alternativ. Noen som har erfaringer eller andre forslag? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Sikket at stereoen ikke kan byttes? En 2xdin går rett i S-maxen min. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei Hadde service på min fokus for ikke veldig lenge siden, og da reklamerte de med at det har kommet dab+ moduler til fokus og mondeo. Jeg så ikke veldig nøye på lista over støttede mondeo'r, men de hadde fokus mk3 og nyere på lista. Jeg vil derfor anta at mondeo mk4 også er støttet. De skulle ha litt over 3 laken for jobben og modulen. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Hei å takk for svar. Tror ikke det er bare bare å bytte til en random 2 din spiller. Den er koblet mot handsfree og "kjørekomputer" (coonvers+) tror jeg hører med selger på bilia der jeg kjøpte bilen om han kan gi meg en fornuftig pris. Anvrer som ei bikkje på at jeg ikke tenkte på dette før kjøp og forhandlet meg frem til en deal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Vent til FM-nettet slukkes, da kommer det mange gode tilbud på DAB-løsninger for oss som ikke har dette. Nå virker det som om dette skal utsettes, så du har kanskje byttet bil innen da: http://www.aftenposten.no/kultur/FM-slukkingen-kan-bli-utsatt-7635461.html Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Det er forsåvidt greit nok. Men vil fortsatt ha dab i bilen selvom fm nettet er oppe og går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er et valg hver enkelt må ta. Personlig beholder jeg FM frem til det slukkes, og regner med at live streaming av radio over mobilt datanett har overtatt for DAB innen den tid. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Greit nok med streaming så lrnge jeg er i Norge men ellers blir det fort dyrt. Er en del kanaler jeg savner og lydkbaliteten er også en del bedre på dab. Og vente på neste steg i teknologien kan mam gjøre til evig tid da det alltid vil komme noe nytt Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Har du sett denne: http://www.ford.no/AktuelleTilbud/DAB+?searchid=ppc-fcsd-fordmotorcraft-none-dab+ford-broad-no-google&gclid=CPeA3bD41r8CFaXNcgodHj0Akg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå