LLSS Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei! Jeg er en forholdsvis ung person som sitter med en genial ide. Jeg er svært interessert i business og innovasjon, og har de siste månedene jobbet med et nytt prosjekt. Jeg hadde en som hjalp meg med selve produktutviklingen, men ser nå at han ikke har nok kompetanse. Jeg er derfor på utikikk etter en person som har høykompentanse innenfor bygging av teknologiske gjenstander og også gjerne programmering. Er det noen som vet om noen som tilbyr en slik tjeneste? Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Vel, det finnes mange typer programmering og mange måter å bygge teknologiske gjenstander på?? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ja, du må spesifisere... Jeg kan PLS, men ikke lage programmer til windows eller android liksom. Også kan jeg skru sammen en bilmotor, men jeg vil ikke lage friskluftsanlegget til en ubåt. Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hei! Jeg er en forholdsvis ung person som sitter med en genial ide. Jeg er svært interessert i business og innovasjon, og har de siste månedene jobbet med et nytt prosjekt. Jeg hadde en som hjalp meg med selve produktutviklingen, men ser nå at han ikke har nok kompetanse. Jeg er derfor på utikikk etter en person som har høykompentanse innenfor bygging av teknologiske gjenstander og også gjerne programmering. Er det noen som vet om noen som tilbyr en slik tjeneste? Tja, hvor mye penget har du og hva vil du? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Denne geniale ideen....kvifor må det alltid vere så vanskeleg å fortelja om den? 2 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kanskje fordi de fleste "geniale ideer" er litt sånn Columbi egg; har du først hørt om det, så kan hvem som helst gjøre det. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei! Jeg er en forholdsvis ung person som sitter med en genial ide. Jeg er svært interessert i business og innovasjon, og har de siste månedene jobbet med et nytt prosjekt. Jeg hadde en som hjalp meg med selve produktutviklingen, men ser nå at han ikke har nok kompetanse. Jeg er derfor på utikikk etter en person som har høykompentanse innenfor bygging av teknologiske gjenstander og også gjerne programmering. Er det noen som vet om noen som tilbyr en slik tjeneste? Jobb med ideen, skaf info, sett opp budsjetter, uviklingstid og planer, så kontakter du innovasjon norge eller andre seeding selskaper og får støtte til å ansette noen til å jobbe for deg. Ingen jobber gratis. Lenke til kommentar
Sander1503 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Hei! Jeg er en forholdsvis ung person som sitter med en genial ide. Jeg er svært interessert i business og innovasjon, og har de siste månedene jobbet med et nytt prosjekt. Jeg hadde en som hjalp meg med selve produktutviklingen, men ser nå at han ikke har nok kompetanse. Jeg er derfor på utikikk etter en person som har høykompentanse innenfor bygging av teknologiske gjenstander og også gjerne programmering. Er det noen som vet om noen som tilbyr en slik tjenest Endret 11. august 2014 av Sander1503 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå