VargAamo Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Nesten 50 000 har bestilt VR-briller med OLED-skjerm.Nå er neste generasjons Oculus Rift på vei i posten Lenke til kommentar
Dhonjou Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Bestilte samme dag som forhåndsbestilling ble åpen, so please fucking jesus christ.... let me jizz. 6 Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Bestilte samme dag som forhåndsbestilling ble åpen, so please fucking jesus christ.... let me jizz. Samme her. Men når jeg går inn på ordren så står det en ikke alt for oppmuntrende melding: Your order is awaiting inventory before it can be fulfilled. We will notify you when it's about to be shipped. 2 Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Oculus har annonsert at 5000 DK2 blir levert i Juli. Det er tidligere annonsert at 12500 DK2 ble bestillt de første 36h, og 25000 innen 14. April. Hvis vi antar konstant pågang de første 36h ble DK2 nummer 5000 bestillt etter 14,4h Hvis vi i tillegg bruker informasjonen om at 25000 DK2 var bestillt innen 14 April, og antar omvent eksponensiell utvikling, ble DK2 nummer 5000 bestillt etter 49min Jeg antar at det reelle tallet ligger mellom disse to anslagene. Dette tar selvfølgelig forbehold om at ingen sniker i køen. Det er blandt annet tidligere blitt sagt at de første 2000 DK2 skulle gå til Japan... Jeg bestillte 2h 55min etter bestillingssiden var oppe ;-) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Bestilte selv for et par uker siden. Sto forventet levering i august, så håper det ikke blir så langt unna. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Bestilte selv 30 minutt etter de ble lagt ut for salg. Noe missvisende artikkel, de første 5000 har blitt sendt ut fra fabrikken til distribusjons senteret, altså ikke ut til kunder enda... Med andre ord så er det alle som har den samme pending meldingen på ordren sin da det ikke blir startet å sende ut til noen før 14. juli Endret 2. juli 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dere andre som har bestillt, har dere blitt trukket for moms? Min bestilling ser slik ut: Subtotal: $ 350.00 Shipping: $ 85.00 Fees, Duties & Taxes: $ 0.00 Total: $ 435.00 Har lest om nordmenn som har fått MVA inkludert i prisen frar Oculus Jeg er redd for at pakken blir sittende fast unødvendig hos tollerne. Vurderer sterkt å sende en mail til Oculus, men de har vel hendene fulle. Forskuddsbetaling av toll er vel potensielt sett også billigere da du slipper tollgebyret? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Ettersom de ikke har egne distrubusjons senter i norge blir det ikke trekt noen moms før det blir ført inn i landet. Vårt nærmeste distrubusjons senter er i England. Så du skal ikke være redd for at det er noe galt. Endret 2. juli 2014 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå