Paulex Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Heisann. Jeg er reist vekk fra ps4 og lurte på om man "kjøper" IGC spillene i online storen på PC, vil man da kunne laste de ned på ps4 selv om de ikke er tilgjengelig i storen lengre? Eller må man laste de ned og ikke bare "kjøpe" de før de forsvinner. Lurer også på hvor ofte de oppdaterer IGC i playstation+ storen, siden det ikke har kommet noe nytt nå i denne nye mnd. Første gang jeg har playstation så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer. (har søkt uten hell) Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Ja du kan *kjøpe* IGC spillene i online storen på pc og laste de ned på ps4 selv om de ikke er tilgjengelige lenger. Angående når Sony oppdaterer IGC det er veldig variabelt har jeg finnet ut men er som regel midten av måneden. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Aaah, det var bra Takk for svar! Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Bare hyggelig Endret 2. juli 2014 av Joffe25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå