Torstein Norum Bugge Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dette er kravene som gjelder for Segway-kjøringIkke bare å rulle av gårde Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Visste ikke hvor stort skadepotensiale en slik hadde før jeg så videoen. Feite og late folk med total mangel på motorikk vil sikkert være hovedbrukere av denne, og i kombinasjon med at den ikke skrur seg av når du rammler, men heller fortsetter å gi gass så har du ett problem når du med en uatletisk kropp blir sittende fast i Segwayen. 7 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det betyr også at promillegrensen på 0,2 prosent" Kan bli godt full på denne altså 7 Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Nå begynner jeg å lure hvorfor dem ikke gjør som motorsykler, har sånn at man kan rulle på handa for å gi fart, det at man læner seg framover og bakover kan gjøres naturlig utenom dette, og eller være krevd i tilleg, for om man skulle miste ratte og framdeles være lent så vil den stoppe.. 1 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det betyr også at promillegrensen på 0,2 prosent" Kan bli godt full på denne altså Ooops! Fikset feilen nå! Takk for tilbakemelding. - Niklas 1 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Får bare mindre og mindre lyst på segway merker jeg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Nå begynner jeg å lure hvorfor dem ikke gjør som motorsykler, har sånn at man kan rulle på handa for å gi fart, det at man læner seg framover og bakover kan gjøres naturlig utenom dette, og eller være krevd i tilleg, for om man skulle miste ratte og framdeles være lent så vil den stoppe.. Det høres ut som en mye bedre løsning! Det at man må lene seg frem eller tilbake blir helt feil om man mister litt kontroll, håndgass må da være tryggere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Om ikke nødvendigsvis håndgass så må man ha en eller annen form for dødmannsvitsj. Et enkelt armbånd kunne reddet mange segway-er fra inkompetente brukere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Feite og late folk har sannsynligvis ikke råd til å kjøpe denne saken til 60000 uansett. Så jeg tror ikke det blir et problem. Vi vil nok se forsvinnende få Segways ute i gatene. De er svindyre bare for "leketøy". Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Driter i førerne av disse tingene, men som det kom frem på videoen, dette er livsfarlig for alle andre som er i nærheten. GLHF Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det jeg ikke forstår er hvor dette kommer fra..Greit, Erna brukte det som "valgflesk" etter at hun ble PM, smiska med Brækhus og fikk proffboksing opp til vurdering, men segway??? Hvor kom opphevelse av det forbudet fra? Så hun en morsom video på youtube på vei til intervju? Hun er jo en flittig ipad-bruker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Du kan så si, Bytex. Men dette var vel et temmelig unødvendig forbud uten særlig støtte i befolkningen. Å fjerne det er vel noe av det mest fornuftige regjeringa har gjort siden de kom til makta. Ikke at de har lagt lista så høyt da. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Greit nok, men det er vel en million andre random ting de kunne opphevet..jeg bare ser ikke hvor akkurat segway-greia kom fra. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 De koster mye, er attraktive og gir momsinntekter til staten? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Du kan så si, Bytex. Men dette var vel et temmelig unødvendig forbud uten særlig støtte i befolkningen. Å fjerne det er vel noe av det mest fornuftige regjeringa har gjort siden de kom til makta. Ikke at de har lagt lista så høyt da. Det er jo ikke ett direkte forbud, det er bare det at motorkjøretøyet har endel krav i loven, og tidligere så har segway falt inn under motorkjøretøy-gruppen. (uten å oppfylle kravene, hadde den gjort det hadde den presumptivt vært lovlig) AtW Endret 2. juli 2014 av ATWindsor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Om ikke et forbud i navn så var det det i realiteten. Men jeg skal ikke flisespikke. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Den burde absolutt vært en sensor som kuttet motoren om vekten forsvant fra ståplaten. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det er 2 sensorer på hver fotplate, hvorfor de ikke reagerer når man ikke lenger står der er rart, den kjører et lite stykke videre før den reagerer Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Greit nok, men det er vel en million andre random ting de kunne opphevet..jeg bare ser ikke hvor akkurat segway-greia kom fra. Heftig lobbyering. Dette var nok ikke billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg