Olsen726 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 I 2010 ble Nilsen politianmeldt. Se DN.no:http://www.dn.no/nyheter/energi/2010/05/19/-nilsen-er-en-drittsekkJeg føler at ingen ting er bedret seg. Utbetalinger kommer alt for sent, er lavere enn forespeilet og svarer ikke på henvendelser. Jeg får ikke noe innsyn. Bare dårlige unnskyldninger.Ønsker å komme i kontakt med andre kunder hos Solid Resources for evt ny anmeldelse. Bonden Svein Skalleberg (66) begynte å investere i olje- og gassbrønner i Texas gjennom Sven Irgens Nilsens selskaper Solid Resources og Terra Oil & Gas Inc. i 2002. I denne perioden har han investert i 55-60 brønner i Texas, USA. - Dette er pensjonen min. Jeg synes Nilsen er en drittsekk, og jeg har mistet all tillit til ham. Vi har kanskje vært litt dumme, men vi lot ham styre våre eiendeler i Texas, og det fikk han også godt betalt for. Så har vi sagt opp avtalen med Nilsen, men vi måtte mase på ham i flere år for å få penger og skjøter til oljebrønnene våre. Jeg stoler ikke på Nilsen lenger, sier Skalleberg til DN. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Det er mange kjeltringer der ute. Ikke rart, når man ser hvor lite beskyttelse vanlige folk har mot svindlere i Norge. På papiret har vanlige folk kanskje beskyttelse, men ser man hvordan domstolene dømmer, så er det nærmest rettsløse tilstander i Norge. Det virker ikke som at staten bryr seg. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med å finne andre kunder. Endret 2. juli 2014 av selters Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Hvis noe er for godt til å være sant ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå