duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Ok! Et siste spillspørsmål, kan denne PC'n kjøre far cry 4 på høye settings? Lenke til kommentar
YoYotama Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Vurderer også å kjøpe noe lignende som duniber hær, lurer på om denne maskinen vil kunne kjøre spill som HoN og DOTA på rundt medium settings? Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Så det jeg har stelt i stand er en maskin som kjører spill på medium? Lenke til kommentar
YoYotama Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg er ingen expert, bare lurer om den takler det (flott om den er enda bedre. Husk å kjøpe windows hvis du ikke har det Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Tenkte å kjøpe win 7 fra CDON, selger bare 8.1 her! Lenke til kommentar
duniber Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Passer alle delene jeg har valgt i kabinettet? OS og DVD-leser er ordna! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ok! Et siste spillspørsmål, kan denne PC'n kjøre far cry 4 på høye settings? Far Cry 4 slippes mot slutten av året. Vanskelig å si hva som kreves for å oppnå høy FPS på Ultra settings. Du har satt opp en 60hz skjerm, noe jeg ikke vil anbefale. Man kan ikke forvente 100+ FPS på Ultra i alle spill på en PC til denne prisen. Bare skjermkortene til flere på dette forum koster mer enn din maksimumsgrense. Når det er sagt får man en fin spillopplevelse for prisen du er villig til å gi. Men finn deg en 120hz skjerm. Så kan du alltids sette inn et skjemkort til om 1. år eller noe. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Hvor mye vil det koste for en 120 hz? Lenke til kommentar
duniber Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Noen som har gitt opp? Endret 7. juli 2014 av duniber Lenke til kommentar
duniber Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Win 8 eller 7? Hørt at 8 er best til gaming! Det siste jeg mangler er en skjerm! Så da lurer jeg på om det er vits i å kjøpe en 144 hz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå