duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Det tastaturet eier! Man kan laste ned appen og sånt, eier! Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Mus og tastatur er det (heldigvis) viktig å velge ut I fra hva man liker.... Duni, da forstår jeg det som at det er 10 500 igjen til skjerm og selve PCen? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 12K på komplett maskin og du brenner 12,5% på tastatur og mus? Geez... Dårlig prioritering imo. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Hva så! Det tastaturet eier! Kan sikkert stige litt høyere i pris! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Hva så! Det tastaturet eier! Kan sikkert stige litt høyere i pris! Så hva er absolutt max? Vanskelig å forholde seg til "12K ... men kan sikkert bruke mer". Ytelse i PC'n er viktige enn "et tastatur som eier". Hvorfor eier det egentlig? Et membrantastatur som nytt koster like mye som en high end CPU, det er jo helt sykt. Man kan jo også spørre seg hvorfor det selges på bruktmarkedet hvis det er så sykt bra? Men jeg skal ikke blande meg i den biten, kjøp hva du vil Mitt poeng var: Hvis YTELSEN i PC'n blir vesentlig dårligere fordi du sprenger budsjettet ditt med et fancy-pancy tastatur så er min påstand at man har misforstått noe av poenget. Jeg vil mye heller ha 10 FPS ekstra i et spill enn kontrollpanelet fra Star Trek på pulten Endret 4. juli 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Ha, Ha! Noe logikk der! Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Enig med kyrre. Ytelse eller tastatur? Trur du ikke at du kommer til å bli voksen snart og at det blir litt rart å ha det tastaturet? Trur du ikke at i fremtidens spill vil trenge de ekstra fps'ene? Det samme med kabinettet. Det vil se ekstremt rart ut å ha et kabinett med blinkende lys. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som har noe erfaring med disse? http://cdon.no/elektronikk/heat-gaming/heat-gaming-hgi-750-p26795415 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Så helt jævlig ut, og specs var skuffende til den prislappen egentlig... Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Merkelig design og ja litt skuffende specs til den prisen! Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 http://cdon.no/elektronikk/hp/hp-pavilion-810-000eo-intel-core-i5-4440-16gb-2tb-gtx770-2gb-win8-p25579931 ? Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som vet om en skjerm fra netonnet 24" tommer, asus eller benq! 2 k Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 HP? Har ikke de rykte på seg å levere ubrukelig hovedkort og såvidtpresterende strømforsyninger? De var ihvertfall sånn før... Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Ok! Alle sammen, jeg bygger selv! Tenker hovedsakelig å bestille fra NetOnNet, og lurer på om noen vet om prisene er inkl. Moms! Har også lurt nå en stund om alle kabler og ledninger følger med når jeg bygger selv, altså om det er ledninger til USB inngangene og sånt! Vurderer å bestille i morra så håper på en del svar! PS. Takk for handlelista Kyrre S. Endret 4. juli 2014 av duniber Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ah .. Det er du. Hvorfor har du 3 tråder på samme topic? Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Vet ikk, denne får i allefall flest svar! Lenke til kommentar
duniber Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Kommet fram til dette, noe som burde forandres? http://www.netonnet.no/Customer/SharedList/10225 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå