Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva så! Det tastaturet eier! Kan sikkert stige litt høyere i pris!

Så hva er absolutt max? Vanskelig å forholde seg til "12K ... men kan sikkert bruke mer".

Ytelse i PC'n er viktige enn "et tastatur som eier". Hvorfor eier det egentlig? Et membrantastatur som nytt koster like mye som en high end CPU, det er jo helt sykt. Man kan jo også spørre seg hvorfor det selges på bruktmarkedet hvis det er så sykt bra?

Men jeg skal ikke blande meg i den biten, kjøp hva du vil :)

Mitt poeng var: Hvis YTELSEN i PC'n blir vesentlig dårligere fordi du sprenger budsjettet ditt med et fancy-pancy tastatur så er min påstand at man har misforstått noe av poenget. Jeg vil mye heller ha 10 FPS ekstra i et spill enn kontrollpanelet fra Star Trek på pulten :p

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Enig med kyrre. Ytelse eller tastatur? Trur du ikke at du kommer til å bli voksen snart og at det blir litt rart å ha det tastaturet? Trur du ikke at i fremtidens spill vil trenge de ekstra fps'ene? Det samme med kabinettet. Det vil se ekstremt rart ut å ha et kabinett med blinkende lys.

Lenke til kommentar

Ok! Alle sammen, jeg bygger selv! Tenker hovedsakelig å bestille fra NetOnNet, og lurer på om noen vet om prisene er inkl. Moms! Har også lurt nå en stund om alle kabler og ledninger følger med når jeg bygger selv, altså om det er ledninger til USB inngangene og sånt!

Vurderer å bestille i morra så håper på en del svar! PS. Takk for handlelista Kyrre S.

Endret av duniber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...