Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vil påpeke noe?

Er det god nok prosessor?

Komplett Gamer - Ghosts Edition

Skjermkabel DVI M/M 2m

Støtsikker PC-eske

CM Storm Stryker Gaming Big Tower

Cooler Master G500, 500W PSU

Intel Core i5-4460

MSI B85M-E45, Socket-1150

HyperX Fury DDR3 1600MHz 8GB White Logo

Gainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA

Samsung DVD Writer, SH-224DB

WD Desktop Blue 1TB

WD AV-GP 1TB

MS COA Label Windows Home Premium 7

MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit

MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic

Norton 360 Attach

BenQ 24" LED RL2455HM

Garanti 3 år - Sende inn

Endret av duniber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vil påpeke noe?

Er det god nok prosessor?

Komplett Gamer - Ghosts Edition

Skjermkabel DVI M/M 2m

Støtsikker PC-eske

CM Storm Stryker Gaming Big Tower

Cooler Master G500, 500W PSU

Intel Core i5-4460

MSI B85M-E45, Socket-1150

HyperX Fury DDR3 1600MHz 8GB White Logo

Gainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA

Samsung DVD Writer, SH-224DB

WD Desktop Blue 1TB

WD AV-GP 1TB

MS COA Label Windows Home Premium 7

MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit

MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic

Norton 360 Attach

BenQ 24" LED RL2455HM

Garanti 3 år - Sende inn

Demoen har GTX 770 som er sterkere en 760. MEN du må forvente å koble til en ekstra harddisk, OS og skjerm. Jeg hadde ikke peiling først, men så så jeg på youtube og den funket. Da mener jeg å koble til harddisk. Opperativsystemet er det bare å putte inn en CD.

Går det an å skifte kabinett? Raskt? Ps. Gjør det noe at det er svensk?

Nei desverre. Men der er rask levering og ikke noe problem hvis det er svensk :) Kabinettet er noe av det beste man kan få tak i og anbefaller den skerkt. Romslig er den også =)

Endret av Kickass Grandpa
Lenke til kommentar

Litt nøye på det og må si det ser veldig kjedelig ut!

Man må ikke forvente å ikke gjøre noe med mindre du vil betale masse ekstra. Jeg nølte ikke selv om jeg ikke visste hvordan jeg gjorde det. Det er helt greit hvis du vil betale masse tusen bare fordi du ikke vil koble til en harddisk som tar deg knapt 5 minutter. Det var bare mitt forslag.

Lenke til kommentar

Harddisken? Det ser drit lett ut og man har jo masse venner som kan alt dette tullet! Lærerikt og gøy er det nok, ikke kjedelig, Kabinettet er kjedelig!

Å, da misforsto jeg :p Du burde ta noen klistremerker eller noe slikt å den hvis du ikke liker det. Det er tross alt bare et kabinett. Det har mange vifter og rom.

Lenke til kommentar

Kjedelig kabinett er veldig kjekt å ha. Før eller siden blir man voksen, får samboer og da skal plutselig ting se så skikkelig ut... Ingen lys, ingen gjennomsiktige glassfelt eller andre elementer som forstyrrer inntrykket av stua/kontoret/soverommet. Bare et tips

Har man et kabinett man er fornøyd med kan det brukes i over 10 år.

Lenke til kommentar

Kjedelig kabinett er veldig kjekt å ha. Før eller siden blir man voksen, får samboer og da skal plutselig ting se så skikkelig ut... Ingen lys, ingen gjennomsiktige glassfelt eller andre elementer som forstyrrer inntrykket av stua/kontoret/soverommet. Bare et tips

Har man et kabinett man er fornøyd med kan det brukes i over 10 år.

Trikset er å ha et eget rom til PC. Da kan WAF være noe som er forbeholdt resten av huset/leiligheten, og det betyr ingenting om kabinettet ser ut som ei discokule :p

Lenke til kommentar

Jeg er 33. Spiller en del, men det blir jo mindre og mindre merker jeg. De tunge 48 timers øktene med nudler og red bull intravenøst er det helt slutt på. Lanparty er det definitivt slutt på.

Når det gjelder kabinett er ei hard-kantet stilren kasse med børstet aluminium eller noe slikt flott å se på, men det er knotete å jobbe med, iallfall hvis man bytter hardware litt ofte. Jeg merker jo en enorm fordel med en "benchrig" i kombinajon med hurtigkoblinger på vannkjølinga for å si det sånn. Ser stygt ut i mange sine øyne sikkert, men veldig veldig greit i bruk.

Lenke til kommentar

Voksen er vel et relativt begrep, men har klart å passere 33. Spiller noe av og til, veldig behagelig å koble ut resten av verden etpar timer etter en lang uke på jobb... Men blir stadig mindre tid og lyst til slik, men veldig kos når lysten melder seg og ingen andre planer eller personer står i veien.

Når det gjelder eget rom til pc har jeg ikke den luksusen. Med boligpriser på 50'000 pr m2 fant jeg ut at det var bedre å bruke rommet til andre ting enn data...

Lenke til kommentar

Det tastaturet så veldig rart ut. Man kan også få et bedre fra Roccat for eksempel. Musa blir fort slitt har jeg hørt. Jeg ville heller valgt Razer når det gjelder mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...