MrCusNT Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Kjøp denne :https://www.komplett.no/komplett-gamer/812677 Jeg kjøpte den samme og valgte os, skjerm, mus og tastatur selv. Beste valget noen gang! Ikke bare får du GTX 770 og 4 genrasjons i5, men du får en billig pc. Det trur jeg faktisk er den eneste med gtx 770 for under 9000 kr. Du får masse til overs til å bruke på hva du vil. Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Ville gått for den brukt pc'en jeg. i5 vs i7. 8GB Ram vs 32. 1st 770 vs. 2 stk 770... Lenke til kommentar
duniber Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Må bare si at kabinettet så helt jævligt ut og vi ha en benq skjerm! Er blitt litt sugen på nytt nå! Lenke til kommentar
duniber Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Har startet en ny tråd for har forandret mening og vil ha en ny PC! Lenke til kommentar
walaker Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Har en benq 24" også hvis det er av interesse.Angående kabinettet så er det 2 du kan velge imellom Lenke til kommentar
duniber Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Kom fram til dette! Noe som burde vært forandret? nVIDIA's WATCH_DOGS (Voucher) Støtsikker PC-eske SteelSeries QcK mousemat, CM Storm Stryker Gaming Big Tower Cooler Master G500, 500W PSU Intel Core i5-4690 Cooler Master Seidon 120V CPU Kjøler MSI B85M-E45, Socket-1150 HyperX Fury DDR3 1600MHz 8GB White Logo Gainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA Samsung DVD Writer, SH-224DB Intel® SSD 530 Series 180GB 2.5" WD AV-GP 1TB MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic BenQ 24" LED RL2455HM Garanti 3 år - Sende inn Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 litt smårusk å ta tak i. Hvorfor vannkjøling? om du skal overklokke bør du i allefall ha en CPU og HK som er beregnet for det. Du har heller ikke en PSU som er borget for de store oppgavene i oppsettet. så, da velger du et Z97 HK som er nyere, bedre og klar for de store oppgavene. videre bør du ta en i5-4690K CPU og en kvalitets PSU om du skal overklokke. Om du ikke skal overklokke kan du velge bort vannkjølingen og heller gå for en luftkjøler som f.eks 212 evo og ellers beholde ting som de er. (selv om jeg personlig ville valgt en bedre PSU og et annet HK uansett). Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Kunne du tenke deg å sette sammen noe for meg? Prøv å få med vannkjøling og 11 K helst! Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hva skal du med vannkjøling om du ikke trenger det? Og en vannkjøling betyr mer plunder og fare for både det ene og det andre. Og ikke kan du sitte og se på den heller og såfremt du ikke skal overklokke noe grasalt så har du ikke behov for den, sett opp mot en kurrant luftkjøler. Det oppsettet som du har satt opp selv er faktisk godt det om du bytter ut PSUen med en bedre. selv ville jeg tatt en Corsair RM650 siden jeg har god erfaring med den og at den ikke koster skjorta. og jeg ville tatt et ASUS Z97 HK i samme slengen siden det er nyere og langt bedre samt den nevnte CPU luftkjøleren. da har du et godt og fremtidsrettet oppsett. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Ok, ingen vannkjøling! Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Hvordan virker det med trådløst nettverk når du bygger selv? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Noen HK leveres med trådløs tilkobling. Men det kan du også kjøpe en slik en, eller denne. Endret 3. juli 2014 av bytrollet Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Er det viktig med alle de harddiskene? Kan jeg bare velge en eller to fordi det blir litt dyrt! Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Er det viktig med alle de harddiskene? Kan jeg bare velge en eller to fordi det blir litt dyrt! Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Det er, i mine øyne, et absolutt must å ha en SSD til og ha OS på. Men da må/bør du ha en "vanlig" harddisk til å lagre på. Og det som du har valgt er rimelig fornuftig. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Komplett har bare valgt den primære og de to andre er SSD/HK og den siste HK! Må jeg ta noe på alt? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Nei, nei. Du tar en SSD som første valg og så en HDD som andre valg. På den tredje velger du "ikke valgt" som er det siste alternativet. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Tenker å kjøpe hos komplett da men hvilken skal jeg begynne å konfigurere? Setter VIRKELIG pris på om noen gadd å bygge noe til meg! Tenker 11 K! Tenker å kjøpe nå snarest, men har så mye peiling! HJELP! Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Det tar litt lang tid å sende hvis det er et problem. Derfor ville jeg vurdert komplett gamer demo som bare har vært til utstilling, ikke brukt. Jeg har ikke veldig peiling, men en ting jeg kan si er at GTX 770 er mer enn nok for spill på ultra, nå og framover. Du burde også ha en 4 genrasjon i5 med mindre du skal videoredigere som er i7 sin sterke side. SSD er også en must i det minste for meg. IKKE ta windows 8. Dette er det jeg kan hjelpe med. Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Har brukt win 8 hit til og kan bare si at det er helt jævligt! Demo derimot var ikke en dum ide, skal sjekke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå