Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en ny gaming pc som kan takle de nyeste spillene. PC'n må kunne kjøre alt fra Euro Truck simulator til watch dogs og GTA V. Alt sammen må koste rundt 12 000 om ikke mindre! Må være stasjonær!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går generelt for nytt når jeg skal ha nye PCer... Er noe med feelen av en helt ny maskin!
Du sier 12k til sammen, betyr dette maskin + mus + tastatur + skjerm (+headset eller høytalere)? Eller har du noe fra før?
Tenker du for øvrig at å bygge selv er en mulighet om du kjøper nytt?

Lenke til kommentar

Komplett har flere slike oppsett. disse kan du da forandre så mye som ditt hjerte forlanger.

Jeg ville tatt en i5-4690 CPU. En SSD til å ha OS på. Et Fractal R4 kabinett. En Corsair RM650 PSU og en 24" skjerm samt en enkel gamingmus. Og til slutt en r9 280X skjermkort. det sprenger budsjettet ditt med 90,- men vil gi deg mye morro fremover.

Lenke til kommentar

Du får definitivt problemer med lagringskapasiteten dersom du ikke kjøper en harddisk et sted... 120GB er litt lite. Fungerer perfekt til operativsystem, men blir garantert lite når spill gjerne tar 20-30GB pr stk.

Ellers ville jeg nok vurdert å hoppe opp et bittelite hakk når det gjelder strømforsyning. Bare de 83kr fra B til G-serien til Cooler Master er verdt det.

Lenke til kommentar

Duni, linken du viser til er kun standardkunfigurasjon. Hadde du gjort noen endringer på denne?

Og du sier komplett er litt dyrt, samtidig som du har satt et budsjett på max 12000. Er det for dyrt, så senker du budsjettet og vi kan prøve noe nytt ;)
Bytrollet sitt forslag........ er av en annen verden en det fra finn ;) (Og mitt tips vil være å kjøpe med en skjerm og et kraftig skjermkort og heller kjøpe flere skjermer om du føler du har behov for det når du får råd =) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...