Dave90 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei, jeg har en deltidsjobb i Oslo men maa bo 2 mnd i en annen by i Norge, er ca 3 timer fra Oslo, saa jeg har ingen inntekt i 2 mnd leter desperat etter jobb der jeg er naa men er vanskelig, hadde reist til og fra oslo for deltidsjobben om reisen ikke hadde vaert saa forferdelig dyr, blir nesten 500kr tur retur og da bruker jeg mer penger paa aa komme meg til og fra jobb enn det jeg tjener per dag. Bor hos dama men har ingen penger, Kan jeg faa stotte til reisen til og fra oslo de dagene jeg jobber i oslo eller kan jeg gjore noe annet i de 2 mnd jeg er her? Jeg prover ikke aa faa noe gratis her og kan reise de 5 6 timene det tar til og fra oslo om jeg hadde hatt okonomi til det, hjelp. Lenke til kommentar
belius Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du drar på jobb uansett, og så sørger du for å jobbe overtid hver dag. Da tjener du mer enn hva reisen vil koste, og du løser problemet. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du drar på jobb uansett, og så sørger du for å jobbe overtid hver dag. Da tjener du mer enn hva reisen vil koste, og du løser problemet. Deltidsjobber har vel den egenskapen at det skjeldent, om overhode, er mulig for overtid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå