Dr. Brodsky Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Jeg kjøpt (og betalt) for en vare via en norsk nettbutikk. Jeg valgte å få varen tilsendt til mitt nærmeste postkontor med Bring. Da jeg for et par dager siden fikk hentemeldingen (på e-post) viste det seg at pakken har blitt sendt til et postkontor på andre siden av landet. Bring hadde verken noen løsning eller svar på hva som hadde gått gale da jeg ringte dem. Nettbutikken jeg har kjøpt fra mener de har gjort alt riktig, og at dette er Brings oppgave å rette opp i. Har nå for et par dager siden sendt en mail til Bring i håp om at kundebehandleren som svarer på mail er litt greiere å ha med å gjøre enn fyren jeg traff på telefon, men de har ennå ikke svart. Jeg har forresten dobbelsjekket at jeg har oppgitt riktig adresse. Noen tips til hva jeg burde gjøre? Er det ikke butikken jeg har handlet hos som er ansvarlig for at jeg får varen jeg har kjøpt, og derfor dem jeg skal forholde meg til? Endret 2. juli 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det er nettbutikken som har pakket og sendt den, da har de kundeforholdet til Bring. Det betyr i praksis at avsender har ansvaret. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Du forholder deg til nettbutikken du har handlet av. Du har ikke fått varen du har betalt for, og det må de ordne opp i uavhengig av hvem som faktisk gjorde feilen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Var det jeg tenkte meg. Da får jeg vel ta en telefon til nettbutikken igjen... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Send mail, og så ring. Eller ring først og så mail(men henvis da til samtalen). Lenke til kommentar
Strato Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Etter et slikt svar fra kundeservice hadde jeg hevet kjøpet og kjøpt en annen plass.. Makan til frekk/dårlig kundebehandling Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Nå har jeg fått pakken. Bring ordnet til slutt opp. Dessverre inneholdt ikke pakken det jeg hadde bestilt; jeg fikk en SSD i stedet for en telefon jeg virkelig trenger. Etter et slikt svar fra kundeservice hadde jeg hevet kjøpet og kjøpt en annen plass.. Makan til frekk/dårlig kundebehandling Det er akkurat det jeg gjør nå...skulle bare gjort det for lenge siden. Kjeldelig med flere uker uten telefon. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Nå har jeg fått pakken. Bring ordnet til slutt opp. Dessverre inneholdt ikke pakken det jeg hadde bestilt; jeg fikk en SSD i stedet for en telefon jeg virkelig trenger. Ikkje at det har nokon betydning for din del, men dersom pakken både var sendt feil og hadde feil innhold så tyder vell det på at nettbutikken her har rota med navnet til kunden og ikkje adressa. Skal tru om det ligger ein mobiltelefon å venter på ditt lokale postkontor under feil navn? 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Forresten. Var denne butikken supersmart? Dem sendte også meg feil pakke for en stund siden, men de ordnet opp brennkvikt og ga meg ett spill uten at jeg trengte å spørre Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg syns du burde oppgi hvilken nettbutikk dette omhandler. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) it24.no De har imidlertid ordnet opp i det hele (jeg har fått tilbake pengen mine, inkludert returfrakt) og beklaget på det strekeste. Det virker altså ikke som om de prøver å være vanskelig med vilje, men for rotete for min smak, det er de. Endret 4. juli 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kan jo være sommervikarer med litt for dårlig opplæring. Men jeg syntes du ihvertfall kunne fått ssd-driven som plaster på såret. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kan jo være sommervikarer med litt for dårlig opplæring. Men jeg syntes du ihvertfall kunne fått ssd-driven som plaster på såret. Hvorfor det? Kan ikke se noen tegn på at han har bruk for det, og det er noen andre som venter på den. Butikken har ordnet opp, men de har nok mistet noen kunder på rotet sitt. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Kan jo være sommervikarer med litt for dårlig opplæring. Men jeg syntes du ihvertfall kunne fått ssd-driven som plaster på såret. Hvorfor det? Kan ikke se noen tegn på at han har bruk for det, og det er noen andre som venter på den. Butikken har ordnet opp, men de har nok mistet noen kunder på rotet sitt. Jeg syntes ihvertfall at det ville vært smart av butikk at det kunne blitt noe positivt av en slik hendelse. I dette tilfellet har det kun vært rot, venting og ekstraarbeid for kunden, uten å ha blitt tatt vare på noe måte. Et gavekort hadde vært en smart ting butikken burde vurdere å gi slike uheldige kunder ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå