Gå til innhold

Finnes der noen gode hybridmaskiner? Laptop+nettbrett

Anbefalte innlegg

Ytelsen vil nok være ganske lik på de to, så det kan virke litt tøvete å betale dobbelt så mye for Enterprise-kvalitet hvis du ikke behøver det.

For Core i3 må du opp ytterligere 1500 kr ser det ut som. Altså totalt 7200 kr inkl. tastatur. Eller bommer jeg da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk også nye HP Pavilion x360 - meget rimelig og dekker kanskje behovet ditt.

Hadde den kommet med SSD kunne den faktisk ha vært midt i blinken. N2820 er i utganspunktet kjappere enn Atom Z-prosessorene på T100 og Venue 11 Pro, men snurredisk drar opplevelsen ganske langt ned. Dobbelt så mye RAM er heller ikke dumt når den skal kjøre full Windows.

Ifølge denne manualen ser det ut som at det skal gå greit å bytte til en 2.5" SSD. Du får en ypperlig 128 GB SSD til 600 kr. Også får du rensket opp i Windows i samme slengen. ;)

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Høres ut som jeg blir fornøyd med å velge denne :)

Eneste som kan trekke ned er størrelsen, men jeg tror ikke det blir noe stort problem. Dette er ikke en maskin jeg bruker på bussen som underholdning, men mer som en vanlig pc når jeg er på jobb med mulighet for å brukes om nettbrett når det behovet melder seg.

Skulle jeg mot formodning bli missfornøyd så er jeg sikker på at jeg kan få solgt den for rundt 3500 igjen ganske greit, og da blir ikke tapet noe å snakke om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...