Spillredaksjonen Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det er mye god underholdning i vente for oss som elsker spill.FEATURE: Her er våre beste minner fra årets E3-messe Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 "Opptur: Nintendo" <-- Den fikk meg til å spontant bryte ut i latter. Takk for den i hvert fall Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det er mye god underholdning i vente for oss som elsker spill. Det stemmer, men jeg skjønner ikke hva det har med E3 å gjøre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Fordi E3 gav oss en smakebit på det som kommer. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 "Opptur: Nintendo" Per dags dato har Nintendo de beste eksklusive spillene. Ps4 og Xbox har enda ikke visst meg noe som får meg til og kjøpe 1 av konsollene. Er mer fristet til og kjøpe Wii U nå en de andre 2. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 "Opptur: Nintendo" <-- Den fikk meg til å spontant bryte ut i latter. Takk for den i hvert fall Nintendo hadde en overlegen presentasjon på E3 i år. Jeg blir så lite imponert over disse "live gameplay"-demoene på scener der man har en gjøk stående med kontroll og late som han spiller. I Nintendo-presentasjonen (og Little Big Planet, kudos Sony) så spilte folka ganske klønete fordi de var for opptatt med å prate om spillet feks, da føles det fort mer autentisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå