CosworthPower Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva menes egentlig med når folk skriver at de har 4x grader i IDLE,menes dette når maskinen bare står på med screensaver eller når maskinen settes i ventemodus? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Når den bare står stille i windows og ikke gjør noenting. Man behøver ikke "skjermsparer" med dagens skjermer lengre. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Vet at man ikke trenger "screensaver" men brukte det bare som et eksempel.. Men til en annen ting,jeg har ett MSI HK som det står i siggen min. Og da bruker jeg Fuzzy Logic 4 som jeg leser av CPU gradene men denne er ikke korrekt,i BIOS har jeg 48-49grader men i Fuzzy Logic har jeg 53-54grader?? Hvilket annat program er bedre til MSI kort? Motherboard 5? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vet at man ikke trenger "screensaver" men brukte det bare som et eksempel.. Men til en annen ting,jeg har ett MSI HK som det står i siggen min. Og da bruker jeg Fuzzy Logic 4 som jeg leser av CPU gradene men denne er ikke korrekt,i BIOS har jeg 48-49grader men i Fuzzy Logic har jeg 53-54grader?? Hvilket annat program er bedre til MSI kort? Motherboard 5? Bruk PC Alert III, best syns jeg. Hvis du ønsker mere avanserte ting bruk Moterboard Monitor 5. Fuzzy Logic suX! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kjører man en scr, så belastes faktisk CPU´n! Og dermed idler den slett ikke, bare så man er oppmerksom på det. Bare prøv! Sjekk idle-temp uten scr, og sjekk deretter med scr etter 10-15minutter...... Jeg trodde da at dere visste såpass? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hehee.. Alle er ikke like smarte som selveste Onkel skrue... Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Woooow.. Har som sagt brukt Fuzzy Logic 4 som viste 53-56grader men nå når jeg prøvde PC Alert i steden så sier den 46grader...... Kan det være riktig at Fuzzy Logic tar såååå feil.. Lenke til kommentar
Machine Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 På det hovedkortet må da slå på "CPU halt command" I biosen. Da går IDLE temperaturen ned. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvor i BIOS er dette henn? Hva gjør det? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvor får man lastet ned PC Alert III fra? Har søkt en del, men kommet konstant opp at siden kan ikke vises! Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvor får man lastet ned PC Alert III fra? Har søkt en del, men kommet konstant opp at siden kan ikke vises! Prøv dette: http://download.msi.com.tw/support/swr_exe...e/PCAlert56.exe eller http://www.msi.com.tw/program/support/soft...pt_swr_list.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå