Arve28 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hva er den beste musikk appen for å høre på musikk jeg har på SD-kortet? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Noen som har lyst til å gi odds på viktigheten av å ta med hvilket operativsystem telefonen har? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Samsung Galaxy S4. Er det Player pro dere anbefaller eller andre? Endret 2. juli 2014 av Arve28 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Samsung Galaxy S4. Er det Player pro dere anbefaller eller andre? Jeg anbefaler Poweramp Music Player + Fullversjonen på det høyeste. Den har mange gode funksjoner og har også den beste lydmotoren av alle andre musikkspillere + at musikkspilleren ser meget bra ut. Jeg var heldig da. Jeg kjøpte PowerAMP mens den var på tilbud til 6 kroner 3-4 måneder siden. Så kunne ikke si nei til å eie appen på en lovlig måte da . Du har muligheten til å prøve ut Poweramp i 15 dager på trial for å se om du liker den musikkspilleren eller ikke. Så du har ingenting å tape. Endret 2. juli 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg er mer fan av rocket player, er litt old school å har musikken min organisert i mapper etter hva jeg er i humør for å høre på så bare finner frem den rette mappen og shuffler den. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg har samma mening som Vindicator her. Anbefaler PowerAMP + full versjon på det sterkeste. Jeg har brukt den i flere år nå. Husker ikke når det var først jeg begynte å bruke den. Siden jeg kjøpte Z2, bruker jeg Sonys Walkman selv om jeg savner flere muligheter jeg hadde ved PowerAMP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå