Arve28 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Win 7 64 bit. Har huket av for vis skjulte filer, mapper og stasjoner. Kobler jeg til Samsung Galaxy S4 viser den på SDcard bare noen få mapper. Mens i programmet Oruxmaps ser jeg det ligger masse mapper. Kopierte en mappe GPS kart inn på mobilen, men i Oruxmaps klarer jeg ikke å finne denne mappen. Skulle lagt disse kartfilene under SDcard-oruxmaps-mapfiles. Hvordan klarer jeg å få lagt de der når utforsker ikke ser disse filene? Er det en måte å copy paste inne på mobilen i ettertid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dersom du setter minnekortet direkte inn i PCen, ser du alle mappene da? Regner med at PCen din har minnekortleser. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Det er innstillinger på mobilen som bestemmer hvilke filer/mapper som vises på PCen. Du må velge at mobilen kobler seg til som USB-stasjon for at alle skal vises tror eg. Endret 2. juli 2014 av Dragavon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå