FifaGuru Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei Nå som fifa2004 kommer med onlinemuligheter tenker jeg mitt... Feks. muligheten for å opprette ett ligasystem.. forskjellige divisjoner, cuper osv... er det noe interesse for dette? Bare tanker fra en som digger Fifa... Lenke til kommentar
R.Holand Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hadde vært konge...det er snakk om pc versjonen her ? Kunne mekket en egen kanal på mirc for eks. En ting til... Lurer også på om noen kan anbefale en gamepad til pc ? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 En ting til... Lurer også på om noen kan anbefale en gamepad til pc ? Gamepad til pc ja.. Jeg har en Logitech Wingman cordless som jg har spilt en del fifa med... Den kan anbefales :wink: Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er med hvis det er PC det er snakk om. Jeg tar herved "patent" på Brann! Lenke til kommentar
R.Holand Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Brann ? haha ! Den gamepad`n du snakket om, er den ny ? Noen som har prøvd en av de til Thrustmaster ? FireStorm Digital 2 Gamepad ser så digg ut Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Den gamepad`n du snakket om, er den ny ? Hmm.. ny og ny.. har hatt den i 10 måneder nå tror jeg.. Så vet ikke om den selges lenger Lenke til kommentar
R.Holand Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 såpass Hmm..jeg hadde tenkt meg en ny og spizy Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg er med hvis jeg får være brann. Hvorfor i ****** skal du få være brann når du er fra oslo og sannsynligvis digger Tobias Grahn og co. Nei, la en ekte brann-fan få være brann. jeg er med Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg er med. Har nesten spilt alle versjonene av fifa og er kjempefan.Har alltid drømt om å måle krefter og fotball ferdigheter mot andre motstandere enn pcen. Hvis vi kan ha med engelske lag så vil jeg være Liverpool mens i den hjemlige serien frister Brann mest. Har lyst til å være med i hele prosessen så ikke nøl med å informere meg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg er med. Har nesten spilt alle versjonene av fifa og er kjempefan.Har alltid drømt om å måle krefter og fotball ferdigheter mot andre motstandere enn pcen. Hvis vi kan ha med engelske lag så vil jeg være Liverpool mens i den hjemlige serien frister Brann mest. Har lyst til å være med i hele prosessen så ikke nøl med å informere meg. Lenke til kommentar
R.Holand Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hmm...da får jeg ta RBK. Hvis det er snakk om engelske lag også så er NEWCASTLE mitt ! OKEY ? kikkæss ! Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Bare for å informerer så er jeg medlem her men innlogginga funka ikke i går så da ble jeg gjest. : Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg tar Liverpool FC. OK? greit! Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sorry jeg sa det først Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hallo DonkeyKong! Det er som å banne i kirken å si at jeg har forkjærlighet for Vålerenga! Jeg er faktisk bergenser selv om bosted skulle tilsi noe annet! Sorry, Brann er opptatt ! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 I'm in. Engelsk lag: ARSENAL FFS Norsk: Sogndal Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGA takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå