fiskekongen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei Jeg har nå fått pc tilbud på jobben, og jeg kan velge mellom disse skjermene. Jeg spiller litt, og skjermkortet blir det som er i signaturen min. Dette er skjermene, noen som vet noe om disse? Hvordan er disse å spille med? Hva hadde dere kjøpt? 19" LCD skjerm - Samsung 192v 17" LCD skjerm - HP F1703 Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Anbefaler deg 2 ting: Først denne skjermem -- 19" LCD skjerm - Samsung 192v. Deretter forandre på din overskrift før noen stenger din tråd. Skriv overskrift iht reglemang. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Heisann, En bedre topic hjelpe deg mye kjappere... Har ingen erfaring med skjermene, men Samsung har et godt rykte på seg. Ting du som du bør legge vekt på er beskrevet veldig bra i oyvind_dahle`s LCD faq Edit: Fant ingen tester av HP skjermen... Fant ikke noen tester på Samsungen sånn i farten. Jeg har selv en Samsung 192T (litt bedre spesifikajsoner enn v-modellene) og er veldig fornøyd med den. At Samsungen i tillegg er en 19" er også en stor fordel. mvh dacourt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå