Arntfinn Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 noen som får til surround med openbsd og emu? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 noen som får til surround med openbsd og emu? Hehe, jeg er redd prosenten av OpenBSD-brukere her ville ende i NaN på kalkulatoren din. Noen BSDere er det her, da, men det er vel for det meste FreeBSD, som har en litt annen hardware-støtte. Jeg tror jeg kan svare på spørsmålet ditt - hardware-støtten er ikke OpenBSDs område. Den skal kunne operere en server som er bombesikker, den skal ikke fungere som hjemmekino (i så måte). Derfor er driverne temmelig generelle, fordi den har andre satsningsområder. Må du ha surround-støtte under BSD, er nok FreeBSD tingen - da den har et langt bedre tilbud av drivere. Det kan sikkert la seg gjøre å kjøre porte en FreeBSD-driver for ditt lydkort med støtte i Surround, men dette er jo ikke bare et spesifikt driveremne, mer om lydsystem - hvordan kanalene behandles osv. www.openbsd.org - er nok beste ressurs. Jeg kan ikke si om Surround går, men ihvertfall vil det være mer knoting enn det som burde være nødvendig. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 det står i emu(4) at det er støtte for surround. eneste jeg finner om det for freebsd er at det ikke er Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 sjekket bsdforums.org? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 jupp, har postet en post, men har ikke fått svar enda. finner ikke noe som har hjulpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå