j-- Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei, Er ute etter å bestille en CNC-kuttet/frest metallplate etter egen 3D-tegning. Skal være flere forskjellige hull, og noe skriftgravering på den. Størrelse: 55mm x 180mm x 3mm Hvor på nettet kan dette bestilles? Og hvor mye må man regne med å betale? Både Norge og utlandet er greit, så lenge det ikke er mer enn et par ukers ventetid før plata dukker opp :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 spørs jo hvorhen i landet du bor, men et lokalt sted som driver med fabrikasjon av ymse metaler har kanskje en? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Holder til i Oslo, men ser for meg at de aller fleste bedrifter som driver med den typen arbeid ikke er interessert i å produsere en enkeltdel, i kun ett eksemplar. Godt forslag, om noen har noe erfaring, eller har hørt om noen i Oslo-området så er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Du kan se etter skiltprodusenter, de har gjerne store laserkuttere som kan få unnagjort denne jobben for deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er jo ikke verre enn å stikke innom en og høre. Jeg har ingen erfaring om CNC arbeid, men vil tro det er en kjapp og enkel jobb, skader jo ikke å høre hva de tar for jobben. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Sjekk ut emachineshop.com ...eller ring/send mail til "noen" lokale. 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hør med en industribedrift e.l. som har lærlingprogrammer, det hender de tar på seg slike oppdrag som oppgave/opplæring. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Endte med at jeg lagde biten selv med plexiglass, med saging, borring og filing. Resultatet ble ok, men ikke like bra som det ville blitt å bestille det ferdig frest. Takk for alle innspill, håper andre (eller jeg senere) får bruk for noen av tipsene her :-) Resultatet: Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ser du fikk det gjort, men ville anbefalt en lokal skole med PIT eller TIP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå