lyne123 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei. Jeg har litt lyst på gratis klistremerker har sent til Gopro, mad-croc, coca cola! Men lurte på om noen vet om flere steder man kan få gratis klistremerker fra Håper på svar Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 De fleste logoer du ser av større kjente varemerker. Finn ut hvordan du kommer i kontakt med markedsavdelingen der og spør du pent nok får fu napp hver gang Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Evt bare kjøp papir så print ut selv 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hei. Jeg har litt lyst på gratis klistremerker har sent til Gopro, mad-croc, coca cola! Men lurte på om noen vet om flere steder man kan få gratis klistremerker fra Håper på svar Du får GoPro klistermerker med kameraet, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Betaler du frakt (19kr), kan jeg sende litt forskjellige klistermerker.. Ca 10 forskjellige.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Utrolig at ingen har nevnt denne: http://www.gjerrigknark.com/ Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Eeeh... Vistaprint? Og google? Lenke til kommentar
lyne123 Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Betaler du frakt (19kr), kan jeg sende litt forskjellige klistermerker.. Ca 10 forskjellige.. Ok, mener du att frimerke koster 20 kr eller att jeg skal gi deg 20 kr i konvolutten? Åssen klistremerker har du? ps må ha adressen din vis jeg skal sende deg konvolutten ) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 http://www.gjerrigknark.com/index.php?choice=category&id=102#axzz36LdYmbB9 Her kan du bestille gratis klistremerker "Glad i nynorsk" alt mulig annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå