Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fuck Robben og dommeren Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Antifotball lønner seg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Robben et genial. Litt syt og litt filming, men fy flate hvor god han er. Jeg er imponert over han i denne kampen. Han springer, spurter og dribler alle. Han er helt rå! 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Antifotball lønner seg Tydeligvis. Utrolig at Costa Rica kun spiller for å komme til fotballbingo. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det er ubehagelig med et klaps i ansiktet, men herregud, man må vel ikke vri seg i smerter av det? (Jada, jeg skjønner at han bare skulle drøye.) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Robben et genial. Litt syt og litt filming, men fy flate hvor god han er. Jeg er imponert over han i denne kampen. Han springer, spurter og dribler alle. Han er helt rå! Litt syt? Han vil ha hands når motstanderen blir skutt i ryggen og 80% av gangene han går ned er det ikke kontakt. VEL. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 "Her ser vi reservekeeperen til Costa Rica (Tim Krul) i oppvarming."- Erik Francisco Solér 8 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Han er litt ufyselig, men det betyr ikke at jeg ikke er imponert. Han er en absolutt topp topp spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Spillere fra norsk serie herjer jo. Tar meg en iskald thailandsk Singha og venter på straffe konk. Singha er like god som gresk Mytos.. Jeg har tippet finale mellom Brasil og Holland, men må vel nå endre til Brasil og Costa Rica. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 "Her ser vi reservekeeperen til Costa Rica (Tim Krul) i oppvarming." - Erik Francisco Solér HAHAHAHA 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Åfyfaen. Tenk om Costa Rica hadde putta den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Fy faen for en sjanse! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fy faen, kjør nå Costa Rica!!! Do it for Gamboa! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Indeed VMs heldigste lag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fy faen for en herlig kamp det har utviklet seg til å bli! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvem tror dere kjøper Navas? Real eller kanskje City? Herregud hvor solid han har vært i VM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå