guttorm Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 En Nederland spesial der, drittlag Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nei fy faen, dommerpikk! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Han må da få ha armene festet på kroppen!? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 FY FAEN FOR EN IDIOT AV EN DOMMER! SÅ JÆVLA DOMMERHJELP Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Robben sutrer så jævlig... Fortjener en tur igjennom ei kjøttkvern. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Han må da få ha armene festet på kroppen!? Den traff jo ikke engang armen! Traff øverste del av ryggen. Håpløst. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Dommerne i dette VM, for en jævla skandale. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ja, og du er bitter Er du litt slik som Sherlock Holmes? Kan du finne ut hvor jeg skal på ferie bare ved at jeg skriver "Van Persie er elendig"? Jeg kan som Sherlock Holmes på forumet dedusere at dere begge forsvinner fra tråden til kampen er over hvis dere fortsetter sidesporet. Fokuser på kampen. 9 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvor mye penger har den nederlandske regjeringen overført til kontoen til dommeren i pausen? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Dårlig Dømming. Men man kan ikke skylde det på at Robben sutrer. Omtrent alle store fotballspillere med sitt enorme ego gjør det samme. Og det er en av de faktorene som faktisk er med på å gjøre det til den "perfekte" fotballspiller. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Er ikke den "tavla" til linjedommer ganske utdatert? Spillere og publikum blir vel oppdatert av speaker/storskjerm, ikke den lille tavla til fjerdedommer. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Scorer Nederland nå så blir jeg sur og lei Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Elendig dømming, elendig av Nederland. Er imponert av laginnsatsen til Costa Rica. Kjedelig kamp, men det skulle vel bare mange - alle kvartfinalene har vært ræv. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nostalgi kanskje? Det samme tenker jeg. Og fotballen er veldig konservativ. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 12 mot 11, tror dessverre ikke at Costa Rica greier å holde ut 15 minutter til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå