Nevnarion Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Fysøren for en nerve i kampen på slutten her. Jeg liker begge disse lagene, men holder mest med Costa Rica, for makan til håning av alt av spådommer og odds! Samtidig, Nederland er jo helt klart det beste laget, så sånn sett fortjener de semien mest. Uansett hvordan dette går nå, så kan de spillerne til CR reise hjem som helter. Og keeperen, han blir vel plukket opp av en større klubb snart Endret 5. juli 2014 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Van Persie er så jævla dårlig. Stakkars United.Ja, han burde definitivt lære av Giroud som har vært helt utrolig. Nei, det burde han ikke. Giroud har ikke vært så god han heller, men bedre enn Van Persie denne sesongen. Van Persie er elendig og det er digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Van Persie er så jævla dårlig. Stakkars United. Men nå får Man United treneren til Holland. Det er sikkert bra for mitt favorittlag i Engelsk serie. Før 2000 elsket jeg brasiliensk fotball. Det beste som er igjen av Brasil er hurtigheten. Endret 5. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hva er hensikten med de sorte vestene flere av Nederland-spillerne tok på seg nå i pausen? Kjølevester. Aha. Studioet til NRK diskuterte det akkurat uten å komme frem til noe. Du får ringe inn og tipse. Jeg har sett lignende i Formel 1. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fysøren for en nerve i kampen på slutten her. Jeg liker begge disse lagene, men holder mest med Costa Rica, for makan til håning av alt av spådommer og odds! Samtidig, Nederland er jo helt klart det beste laget, så sånn sett fortjener de semien mest. Uansett hvordan dette går nå, så kan de spillerne til CR reise hjem som helter. Og keeperen, han blir vel plukket opp av en større klubb snart Pluss at pengene ruller inn for Enga om CR går videre. 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 30 min+ ekstra med underholdning, Nederland kan ryke ut, og jeg tippet riktig resultat i PL. Perfekt lørdagskveld! Den blir enda bedre dersom Costa Rica går videre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Van Persie er så jævla dårlig. Stakkars United.Ja, han burde definitivt lære av Giroud som har vært helt utrolig. Nei, det burde han ikke. Giroud har ikke vært så god han heller, men bedre enn Van Persie denne sesongen. Van Persie er elendig og det er digg. Herlig hvor bitter du er 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Van Persie er så jævla dårlig. Stakkars United.Ja, han burde definitivt lære av Giroud som har vært helt utrolig. Nei, det burde han ikke. Giroud har ikke vært så god han heller, men bedre enn Van Persie denne sesongen. Van Persie er elendig og det er digg. Herlig hvor bitter du er Forskjell på bitterhet og skadefryd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fysøren for en nerve i kampen på slutten her. Jeg liker begge disse lagene, men holder mest med Costa Rica, for makan til håning av alt av spådommer og odds! Samtidig, Nederland er jo helt klart det beste laget, så sånn sett fortjener de semien mest. Uansett hvordan dette går nå, så kan de spillerne til CR reise hjem som helter. Og keeperen, han blir vel plukket opp av en større klubb snart Pluss at pengene ruller inn for Enga om CR går videre. I høst kommer FKH hvor jeg spilte på Haugar som fusjonerte sammen med Djerv 1919 til FKH: Trist om FKH rykker ned. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Van Persie er så jævla dårlig. Stakkars United.Ja, han burde definitivt lære av Giroud som har vært helt utrolig. Nei, det burde han ikke. Giroud har ikke vært så god han heller, men bedre enn Van Persie denne sesongen. Van Persie er elendig og det er digg. Herlig hvor bitter du er Forskjell på bitterhet og skadefryd Ja, og du er bitter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Kan ikke jeg-hater-den-spillern-fordi-han-dro-fra-favorittlaget-mitt-diskusjonen slutte? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hva faen gjør en autist i nrkstudio? Fjern heller alle dei flaue analogiane om Carlsen ("taktisk parti" etc). MC har hatt presise og kortfatta analysar, gjer seg på ingen måte bort. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Van Persie er så jævla dårlig. Stakkars United.Ja, han burde definitivt lære av Giroud som har vært helt utrolig. Nei, det burde han ikke. Giroud har ikke vært så god han heller, men bedre enn Van Persie denne sesongen. Van Persie er elendig og det er digg. Herlig hvor bitter du er Forskjell på bitterhet og skadefryd Ja, og du er bitter Visste ikke at du praktiserer internett-psykologi! Spennende! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nok med bitterhet og skadefryd nå, gutta. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Og det er mulig å kutte ned på siteringa.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Er forøvrig kamptråd for Nederland - Costa Rica dette. Minner om det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ja, og du er bitter Er du litt slik som Sherlock Holmes? Kan du finne ut hvor jeg skal på ferie bare ved at jeg skriver "Van Persie er elendig"? Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hmmm... ser keeperen ligger nede. Bare ett spørsmål, får man flere bytter når det blir ekstraomganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå