Christiαno Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tordenvær utenfor her nå, TV-signalene begynner å bli forstyrret. Dårlig timing altså Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Tordenvær utenfor her nå, TV-signalene begynner å bli forstyrret. Dårlig timing altså Var det tidligere her også men ser ut til å være ok nå her Bor du på Sørlandet? Endret 5. juli 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tror kanskje det lynte rett utenfor her og nå i Oslo med mindre jeg ser syner. TVen funker fint iallefall, thank gud. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tordenvær utenfor her nå, TV-signalene begynner å bli forstyrret. Dårlig timing altså Var det tidligere her også men ser ut til å være ok nå her Bor du på Sørlandet? Ser ut som om det har flyttet seg nordover til Østlandet, hvor jeg befinner meg! Costa Rica begynner å komme mer med i kampen nå. Kanskje det er håp allikevel! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ræva vær i Oslo. Internett funker helt fint dog Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Så sur Campbell var da. Spiller du elendig blir du tatt av. Han har jo bare stått i offside i hele kveld. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Lyn i Oslo, men TV-signalene er upåklagelig her. Det beste vi kan håpe på nå er nok straffekonk. Jævlig kjipt om Nederland får et drittmål helt mot slutten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Hva er det Magnus Carlsen gjør i studio? Fyren virker helt lost. Syns han gjør det helt greit jeg. NRK har hatt mange gjester som har vært verre enn han de siste ukene... Meget mulig. Ser sjeldent på norsk tv, men blir tvunget i kveld siden tordenværet i Oslo har slått knockout på signalene til BBC. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ræva vær i Oslo. Internett funker helt fint dog Bra noen har dårlig vær, as we speak så er det 23 grader her nå i bartebyen Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Tordenvær utenfor her nå, TV-signalene begynner å bli forstyrret. Dårlig timing altså Var det tidligere her også men ser ut til å være ok nå her Bor du på Sørlandet? Ser ut som om det har flyttet seg nordover til Østlandet, hvor jeg befinner meg! Costa Rica begynner å komme mer med i kampen nå. Kanskje det er håp allikevel! Ok kansje tordenguden Tor er sur for dritt kjedelige kvartfinaler Endret 5. juli 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Yey så lyn ute jeg og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Muligens er det svart på dette tigligere i tråden. Jeg lurer på hvor mange fra Costa Rica som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag? Endret 5. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ræva vær i Oslo. Internett funker helt fint dog Bra noen har dårlig vær, as we speak så er det 23 grader her nå i bartebyen Det var 30 grader i Oslo i dag. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Muligens er det svart på dette tigligere i tråden. Jeg lurer på hvor mange fra Costa Rica som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag? Hørte rett før kampen det var 8 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Muligens er det svart på dette tigligere i tråden. Jeg lurer på hvor mange av dem som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag? Du kan umulig ha forvekslet med et annet lag, ingen andre som har hatt mange Tippeliga-spillere. Jeg kommer på Gonzalez, Calvo, Bolanos, Gamboa og Borges. Og det er sikkert et par til. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Muligens er det svart på dette tigligere i tråden. Jeg lurer på hvor mange av dem som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag? Du kan umulig ha forvekslet med et annet lag, ingen andre som har hatt mange Tippeliga-spillere. Jeg kommer på Gonzalez, Calvo, Bolanos, Gamboa og Borges. Og det er sikkert et par til. 1-2 er/var adecoliga spillere Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Blir det seint mål nå for Nederland blir jeg sint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Muligens er det svart på dette tigligere i tråden. Jeg lurer på hvor mange av dem som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag? Michael Barrantes, Cristian Gamboa, Diego Calvo, Giancarlo Gonzalez, Celso Borges, Christian Bolanos, Randall Brenes, Roy Miller. Kommentatoren nevnte vel at 9 stykker har spilt i Norge, aner ikke hvem den siste er i så fall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nesten på grinern. Gamboa ut med et kvarter igjen av VM. Det er faen meg trist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå